انتقاد مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از انتشار شایعات مجازی؛
تصمیمات ستاد بحران استان بر اساس اطلاعیه های سازمان هواشناسی و بررسی های کارشناسی انجام و از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی می شود
کد خبر: ۴۷۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 13 August 2017
 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان شایعه کاهش ساعت اداری در خوزستان تا پایان این هفته را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبری در برخی کانال های خبری مبنی بر کاهش ساعات کار ادارت تا پایان هفته، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این خبر گفت: تصمیمات ستاد بحران استان بر اساس اطلاعیه های سازمان هواشناسی و بررسی های کارشناسی انجام و از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی می شود. 

وی گفت: ساعت اداری در روز دوشنبه عادی است و برای روزهای بعد نیز اگر تصمیمی گرفته شود اطلاعیه رسمی صادر خواهد شد.

وی افزود: هنوز برای کاهش ساعت اداری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تصمیم گیری نشده است.

حاجی زاده از انتشار برخی اخبار غیرموثق و بدون منبع در برخی رسانه ها انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم رسانه های خبری اخبار خود را از منابع موثق و رسمی دنبال کنند و اطلاعیه های ستاد بحران استان تنها از طریق سایت استانداری خوزستان، سایت اداره کل مدیریت بحران استان، خبرگزاری های رسمی و صدا و سیما اعلام می شود.

بر اساس تصویب ستاد بحران استان خوزستان، زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 پایان یابد. بر همین اساس از ابتدای این هفته تایم کاری ادارات کاهش نیافته و اطلاعیه جدیدی نیز صادر نگردیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار