کد خبر: ۴۷۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 13 August 2017
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به تجمع کارگران گروه ملی فولاد ایران، گفت: بانک ملی سیاست خود را برای حل مشکلات این شرکت به طور مشخص ارائه کند .

سید علی بحرینی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: هیات مدیره گروه ملی فولاد ایران باید تصمیمات خوبی را برای حل مشکلات خود در نظر بگیرد .

وی افزود: در گذشته مشکل گروه ملی فولاد ایران مشخص نبودن سهامدار این شرکت بود اما اکنون سهام عمده این شرکت با مالکیت 68درصدی در اختیار بانک ملی ایران است .

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: بانک ملی باید در بحث سرمایه در گردش این کارخانه و سرمایه ثابت مورد نیاز برای این شرکت ورود کند و سیاست خود را برای حل مشکلات به طور مشخص ارائه دهد .

بحرینی مقدم عنوان کرد: استاندار خوزستان و معاونت امور اقتصادی استانداری پیگیر مسایل و مشکلات کارگران و وضعیت گروه ملی فولاد ایران هستند تا شاهد حل مشکلات این شرکت و پرداخت حقوق کارگران باشیم .

به گزارش خبرنگار ایسنا، امروز جمعی از کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود با پهن کردن سفره خالی در مقابل سرپرستی بانک ملی ایران در اهواز تجمع کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار