کد خبر: ۴۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 14 June 2015
مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان البرز از اکران و نقد فیلم های جشنواره مردمی عمار با موضوع انرژی هسته ای در این استان خبرداد.
به گزارش ایرنا، شفیع شعله کار روز یکشنبه در حاشیه آغاز اکران این فیلم ها، گفت: دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز در ادامه نشست های تخصصی خود و به منظور ارتقاء سطح فیلم سازان و هنرمندان جوان عرصه سینمایی و تولید آثار فاخر هنرمندان در بخش سینما و تجربه موضوع نمایش و بررسی آثار برگزیده جشنواره مردمی فیلم 'عمار' را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: این دفتر با انتخاب موضوع دانش هسته ای از سری فیلم های جشنواره فیلم مردمی عمار علاقه مندان و فرهیختگان البرزی را به تماشا و تحلیل این آثار فراخوانده است.

شعله کار گفت: آثار انتخاب شده از سری آثار جشنواره مردمی فیلم عمار آثار پر محتوا و دقیقی است که می تواند علاوه بر ایجاد فضای مطلوب کارگاهی و تعمیق دانش فیلم سازی هنرمندان جوان و علاقه مند در این عرصه به تقویت روحیه باور پذیری و اعتماد به پیشرفت های داخلی منجر شود.

نشست نمایش و نقد آثار جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع دانش هسته ای روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه مصادف با بیست و سوم، بیست و پنجم و بیست و هفتم خردادماه جاری و از ساعت 15 الی 18 و در محل پلاتوی نمایش حوزه هنری البرز به نشانی کرج، ضلع جنوبی میدان نبوت،کوچه میلاد 4،حوزه هنری استان البرز برای هنرمندان و علاقه مندان برگزار می شود.

علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری می توانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار