کد خبر: ۴۷۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 11 August 2017
امام جمعه موقت شوش با انتقاد از اینکه چرا بر شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی نظارت نمی شود گفت:برخی از این شرکت ها در شوش حقوق و مطالبات کارگران زحمتکش را پرداخت نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالرزاق عفری درخطبه های این هفته شوش با اظهار تاسف از نرخ بالای بیکاری در این شهرستان با وجود شرکت ها و کارخانه های موجود اظهار داشت: در شهرستان شوش با وجود تعداد قابل توجهی شرکت و کارخانه نرخ بیکاری بالاست.
وی در ادامه از دولت خواست به مشکل قطعی برق ، ریزگردها و بیکاری مردم توجه جدی داشته باشد و مسئولان محلی نیز تلاش کنند تا مشکلات این شهرستان به گوش مسئولان بالاتر برسد.

خطیب جمعه شوش در ادامه با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همه مسئولان و مردم قدردان تلاش خبرنگاران هستند چرا که خبرنگاران چشم بینای جامعه اند گفت: خبرنگار، رسالت و وظیفه ای بسیار مهم، مقدس، حساس و تاثیرگذار بر عهده دارد.

وی افزود:خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار در حوزه های دینی، سیاسی و فرهنگی هستند و نوشته های آنها مورد اعتماد مردم است.

حجت الاسلام عفری تعهد و تدین را از ویژگی های خبرنگاران ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در نوشتن خبر باید از بزرگ نمایی و سیاه نمایی پرهیز و به انعکاس واقعیت ها اقدام کنند. 

وی ازهمکاری خوب همه خبرنگاران با ستاد نماز جمعه شوش که پیگیر مطالبات جامعه و مردم هستند تقدیر کرد.

وی با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار کرد: ایمان به خدا، پیروی از مکتب ائمه (ع) و یاد امام خمینی (ره) از عوامل استقامت و پایداری آزادگان در دوران سخت اسارت بود.

وی با بیان اینکه عزت، اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی مرهون رشادت شهدا و آزادگان سرافراز است، گفت: خاطرات آزادگان به عنوان اسوه های صبر و استقامت باید جمع آوری و مکتوب شود.

امام جمعه موقت شوش با اشاره به آغاز به کار فعالیت دولت دوازدهم افزود: دولتمردان باید نسبت به عملیاتی کردن قول هایی که به مردم داده اند، تمام همت خود را به کار گیرند و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده کنند.

خطیب جمعه شوش در ادامه به معرفی کابینه دوازدهم به مجلس نیز اشاره کرد و گفت: مردم انتظار دارند کابینه دولت دوازدهم به مشکلات اقتصادی مردم و بهبود وضع معیشت و بیکاری جامعه اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به سالروز جنگ 33 روزه رژیم اشغالگر قدس در برابر فلسطین ، گفت: ایستادگی همراه با ایمان تنها راه پیروزی جیهه مقاومت در مقابل زورگویان بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار