کد خبر: ۴۷۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 10 August 2017
رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز گفت: همزمان با هفته دولت ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط هنرمندان کشور عزیزمان ساخته شد.

وی افزود: ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط هنرمندان ایرانی در اصفهان ساخته شد و پس از انجام مراحل ساخت به اهواز انتقال یافت.

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز در ادامه عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شد ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی به زودی نصب خواهد شد و در مراسم باشکوهی همزمان با هفته دولت رونمایی می‌شود.

وی در ادامه به برخی از ویژگی‌های ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی اشاره کرد و ادامه داد: این ضریح نورانی توسط فرزند همان فردی که ضریح فعلی را ساخت با ظرافت و زیبایی خاصی ساخته شد.

پورحمیدی خاطرنشان کرد: برای ساخت ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی از فلزات مختلف استفاده شده و مقداری طلا نیز برای ساخت آن به کار رفته است.

وی در ادامه به بیان برخی از برنامه‌های حرم علی‌بن مهزیار اهوازی پرداخت و بیان کرد: هر هفته صبح جمعه با حضور عاشقان و ارادتمندان ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان(ع) دعای روح‌بخش ندبه در این مکان زمزمه می‌شود.

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز در ادامه یادآور شد: همچنین هر هفته دعای ملکوتی کمیل با حضور زائران و مجاوران حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت خادمان حرم و بارگاه نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به استان خوزستان سفر کرده بودند در این بقعه متبرکه حضور یافتند.

پورحمیدی اضافه کرد: در این برنامه معنوی خادمان حرم نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به همراه خادمان حرم علی‌بن مهزیاری اهوازی این  بقعه متبرکه را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار