کد خبر: ۴۷۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 10 August 2017
 سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: پرونده نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان در خصوص جذب بازیکنان خارجی بسته شده است.

به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سایپا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تمام اقدامات لازم در خصوص جذب دو بازیکن برزیلی و گرجستانی تیم انجام شده اما امروز به ما اعلام کردند که پرونده نقل و انتقالات تیم بسته شده و کارت ITC بازیکنان خارجی تیم صادر نمی شود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص حضور جونیور در بازی مقابل سایپا گفت: هنوز کارت ITC این بازیکن صادر نشده است اما همه چیز تا چند ساعت دیگر مشخص خواهد شد و قطعا حضور این بازیکن و سابا تاوادزه گرجستانی کمک بسیاری به ما خواهد کرد.

وی در خصوص بازی تیمش مقابل سایپا گفت: با توجه به این که هر دو تیم 4 امتیازی هستند این بازی برای ما و سایپا بسیار مهم است اما ما چون در خانه بازی می کنیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم.

ویسی با بیان این که دو بازی قبل سایپا را به خوبی آنالیز کردیم افزود: حریف تیم بسیار خوب و سرحالی است و به خوبی می دانیم مقابل این تیم یک جنگ تمام عیار داریم.

وی در خصوص عدم حضورش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در هفته اول مسابقات گفت: همه خبرنگاران را دوست دارم و هیچ موقع به این قشر بی احترامی نمی کنم اما اگر روزی در کنفرانس حاضر نشوم مطمئن باشید که کاری برایم پیش آمده است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص جذب بازیکن به این تیم گفت: تیم ما در بخش دفاعی خوب عمل کرده اما در خط حمله عملکرد ضعیفی داشتیم و از این بابت تیم ما هنوز با مشکلاتی مواجه است و چهار امتیازی را که کسب کردیم به خاطر عملکرد خوب خط دفاع و دروازه‌بان تیم بوده است و در بخش حمله تفکرات نو و جدیدی داریم و در آینده قطعا بازیکنانی به تیم اضافه خواهد شد.

وی در خصوص تقابلش با علی دایی گفت: قطعا رویارویی با آقای دایی برای هر مربی سخت است و دایی را بسیار دوست دارم و برای او احترام زیادی قائلم اما من سرمربی تیم استقلال خوزستان هستم و برای پیروزی در این بازی می جنگم.

ویسی در پایان گفت: متاسفانه مشکلات مالی تیم همچنان پابرجا است و هنوز هیچ مشکلی از تیم برطرف نشده است.

علی دایی سرمربی تیم سایپا به دلیل تاخیر در ساعت پرواز در کنفرانس خبری حاضر نشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار