کد خبر: ۴۷۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 09 August 2017
 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در حوادثی که طی ۴۵ روز گذشته در استان رخ داده یک هزار و ۷۲۱ نفر آسیب دیدند و ۱۱۱ نفر نیز از بند حادثه نجات یافتند.

صادق سلامت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۹۷ مورد حادثه در ۴۵ روز گذشته در استان رخ داده که حوادث جاده ای با ۳۰ مورد و حوادث دریایی، ساحلی با ۱۹ مورد بیشترین موارد آمار حوادث را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در حوادثی که طی ۴۵ روز گذشته در استان رخ داده یک هزار و ۷۲۱ نفر آسیب دیدند و ۱۱۱ نفر نیز از بند حادثه نجات یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: ۹۱ نفر در حوادث جاده ای، ۳۱ نفر در حوادث دریایی و ساحلی و ۲۵ نفر در آتش سوزی جنگل ها و مراتع و ۲۳ نفر هم در حوادث ریلی آسیب دیدند که این موارد رتبه های اول تا چهارم آسیب دیدگان حوادث در استان هستند.

سلامت بیان کرد: در جریان این حوادث، ۱۱۱ نفر نجات یافتند که ۳۳ نفر به صورت سرپایی درمان و و ۷۸ نفر نیز برای ادامه و تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۴۲ نفر در حوادث جاده ای و ۱۷ نفر در حوادث ریلی، ۱۲ نفر در حوادث دریایی و ساحلی و ۱۲ نفر نیز در جریان آتش سوزی جنگل ها و مراتع از چنگ آتش نجات یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه چندین نفر نیز در این حوادث اسکان داده شدند، گفت: ۹۳۶ امدادگر و نجاتگر در قالب ۲۲۳ تیم عملیاتی و به  همراه ۱۴۳ خودروی آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.لامت در پایان عنوان کرد: هفت مورد عملیات اطفای حریق و ۶ مورد عملیات رهاسازی و هفت مورد سورتی پرواز در این حوادث انجام شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار