کد خبر: ۴۷۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 09 August 2017
بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از فردا آغاز خواهد شد که سه نماینده خوزستانی کار سختی مقابل حریفانشان خواهند داشت.

به گزارش رهیاب، بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از فردا آغاز خواهد شد که سه نماینده خوزستانی کار سختی مقابل حریفانشان خواهند داشت.

استقلال خوزستان ساعت 20:30 دقیقه فردا در استادیوم غدیر اهواز با قضاوت مهدی مرجان زاده به مصاف سایپا تهران می‌رود. استقلال خوزستان با عبدالله ویسی فصل را با برد مقابل تراکتورسازی تبریز آغاز کرد و در هفته گذشته استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی متوقف ساخت، در طرف مقابل سایپا با علی دایی خوب نتیجه گرفته و در بازی قبلی خود صنعت نفت آبادان را مغلوب ساخته است.

در هشت تقابل اخیر این دو تیم، استقلال خوزستان فقط یکبار باخته، چهار برد و سه بار مساوی کرده است. آخرین بازی در فصل گذشته بین این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان  رسیده است.

همچنین جونیور مارینی بازیکن برزیلی به تازگی به استقلال خوزستان پیوسته ومسئولان استقلال خوزستان در تلاش هستند تا کارت بازی او را صادر کنند و این مهاجم در دیدار با سایپا به میدان برود.

در دیگر بازی، روز جمعه و از ساعت 20:30 تیم فولاد خوزستان با قضاوت کمیل غلامی در مشهد به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت. سیاه جامگان با میثاقیان هفته گذشته سپیدرود رشت را در خانه اش شکست داده و فولاد هم در بازی قبلی خود در دقایق پایانی مقابل نفت تهران با تساوی متوقف شد.

رحیم زهیوی،  امیر زلیکانی و سینا مریدی به احتمال فراوان به بازی می رسند و البته به نظر نمی رسد مصدومیت نویدعاشوری جدی باشد ضمن آنکه ایوب والی و پیمان شیرزادی به طور قطع در این بازی غایب هستند .  

در چهار تقابل اخیر این دو تیم سیاه جامگان هرگز نتوانسته فولاد را شکست دهد. که دو پیروزی برای فولاد و دو تساوی حاصل بازی های آنان بوده است.

در دیگر بازی، روز جمعه و از ساعت 20:30  در ورزشگاه تختی ابادان صنعت نفت با قضاوت پیام حیدری پذیرای پدیده مشهد خواهد بود. صنعت نفت با کمال‌وند این فصل را با برد برابر استقلال تهران آغاز کرده و با یارگیری نسبتا خوبی که ابتدای فصل انجام داده به دنبال پیروزی در این بازی است، در طرف مقابل پدیده مشهد هفته گذشته در مشهد با 4گل سپاهان اصفهان را گلباران کرد و با روحیه عالی پا به این مسابقه خواهد گذاشت.

در سه تقابل اخیر این دو تیم، یک برد برای پدیده و دو تساوی بدست آمده است. ضمن اینکه صنعت هرگز نتوانسته پدیده را شکست دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار