کد خبر: ۴۷۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 09 August 2017
مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان گفت: برای بازی با پدیده در هفته سوم لیگ برتر آماده هستیم و هدف ما تنها کسب سه امتیاز این دیدار است.

پیمان صاحب‌جمعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص آمادگی این تیم پیش از بازی با پدیده، اظهارکرد: نفت‌آبادان نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است و برای رسیدن بازیکنان به هماهنگی صد درصدی و آن‌چه ما انتظار داریم، تا هفته پنجم ششم نیاز به زمان است.

وی بیان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و تا این‌جای کار نیز عملکرد خوبی داشته‌ایم؛ در هفته اول در یک بازی سخت برابر تیم بزرگ استقلال تهران سربلند خارج شدیم و در هفته دوم نیز مقابل سایپا بازی بسیار خوبی انجام دادیم ولی نتوانستیم از فرصت‌های‌مان بهره ببریم و شکست خوردیم. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، حتی می‌توانستیم پیروز میدان هم شویم.

مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان ادامه داد: در بازی گذشته، اشتباهات داوری نیز در نتیجه مسابقه تاثیر داشت، البته همیشه گفته‌ایم که داوران بسیار خوب و زحمتکشی داریم و این اشتباهات اتفاق می‌افتد ولی امیدواریم که اتفاقات داوری برای نفت‌آبادان کمتر بیافتد، چرا که شرایط ما با توجه به این‌که در گرمای 60 درجه تمرین می‌کنیم، متفاوت است و انتظار داریم داوران دقت لازم را در بازی‌های ما داشته باشند.

وی گفت: برای بازی با پدیده نیز آماده هستیم و هدف ما تنها کسب سه امتیاز این دیدار است و ان‌شاءالله هواداران مانند گذشته از تیم حمایت کنند تا این مهم محقق شود. شناخت نسبتا خوبی از حریف داریم و امیدواریم بازی خوبی از آب درآید.

صاحب‌جمعی در خصوص هواداران نفت آبادان نیز عنوان کرد: ما قدردان حمایت هواداران هستیم و وجود آن‌ها یک امتیاز مثبت برای ما است. جو آبادان یک جو فوتبالی است و هواداران به خوبی فوتبال را می‌فهمند، البته آن‌ها باید این موضوع را هم در نظر داشته باشند که نفت تغییرات زیادی داشته است و رسیدن به هماهنگی زمان می‌برد و در این راه، نیازمند حمایت آن‌ها هستیم. هواداران باید صبر و حوصله داشته باشند تا تیم به آن جایگاهی که مدنظرشان است، برسند.

وی در پایان گفت: برای دیدار با پدیده، مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا در این بازی حاضر می‌شویم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار