کد خبر: ۴۷۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 09 August 2017
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان گفت: در مدارس آبادان بصورت علنی و تحت عناوین مختلف در حال گرفتن وجه از مردم هستند و هیچ احدی در استان پاسخگو نیست.

جلیل مختار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خوزستان در آبادان اظهار کرد: وضعیت آموزش و پرورش آبادان مدت‌هاست با حاشیه‌های جدی مواجه شده و موج ترک تحصیل در این شهر به دلیل مشکلات موجود به راه افتاده است.

وی افزود: در مدارس آبادان علنا از مردم هنگام ثبت نام پول دریافت می‌شود و پیگیری ما نیز تاکنون به دلیل عدم پاسخگویی مسوولان راه به جایی نبرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بی‌تفاوتی مدیرکل آموزش و پرورش استان نسبت به تذکرات و ابراز نگرانی ما گفت: قطعا با توجه به شرایط نگران کننده فعلی در آموزش و پرورش استان، شرط رای ما به وزیر جدید تغییر شرایط فعلی آموزش و پرورش استان است.

وی ادامه داد: مدیر فعلی آموزش و پرورش در حال حاضر بجای پیگیری مسائل آموزشی گرفتار کارهای سیاسی است و این جای تاسف دارد.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بالغ بر 4 هزار دست لباس قرار بوده در سال‌تحصیلی گذشته بین قشر آسیب‌پذیر و فقیر در مدارس توزیع شود گفت: متاسفانه علاوه بر اینکه این لباس‌ها توزیع نشدند حتی از سرنوشت آنها نیز کسی اطلاع ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما به شکل جدی در حال پیگیری مسایل آموزش و پرورش آبادان هستیم و برای اصلاح شرایط موجود از همه ابزارهای خود استفاده خواهیم کرد.

مختار تصریح کرد: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان باید بین رفتن از این مسند و توجه به نگرانی مردم آبادان یکی را انتخاب کند و در این زمینه هیچ تعارفی نداریم.

وی در پایان ابراز امیدواری تا قبل شروع سال تحصیلی جدید شاهد تغییر و تحول جدی در مدیریت آموزش و پرورش استان و شهرستان آبادان برای رفع دل نگرانی مردم باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار