کد خبر: ۴۷۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 09 August 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه مجوزی برای برداشت آب از رودخانه دز صادر نشده است گفت:بر اساس پیگیری بعمل آمده هیچگونه نگرانی در خصوص انتقال آب از رودخانه دز وجود ندارد.

به گزارش ایرنا حبیب اله آصفی سه شنبه شب در آئین تجلیل از خبرنگاران در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول افزود: طبق پیگیری به عمل آمده از طریق سازمان آب و برق خوزستان هیچگونه در خواست کتبی و یا قانونی برای انتقال آب از رودخانه دز به این سازمان ارسال نشده است.

وی به شهروندان دزفولی اطمینان داد فرمانداری دزفول و مجموعه مدیریت این شهرستان در خصوص رودخانه دز پیگیر بوده و نگرانی در خصوص انتقال آب از این رودخانه وجود ندارد.

فرماندار دزفول با احترام به حساسیت و نگرانی مردم این شهرستان نسبت به رودخانه دز بیان داشت:رودخانه دز مایه حیات و آبادانی منطقه است و مردم نسبت به انتقال آب این رودخانه حساس می باشند که این حساسیت قابل احترام است و فرمانداری نیز پیگیر این مسئله است.

به گزارش ایرنا انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر احداث کانالی مشرف بر رودخانه دز برای انتقال آب از این رودخانه در روزهای اخیر واکنش مردم این شهرستان را به دنبال داشته است.

کشاورزی و اقتصاد شمال خوزستان وابسته به رودخانه دز است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار