پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان از ایستگاه مرکزی شماره ۱ به محل حادثه واقع در جاده دزفول_شوشتر بعد از پل کهنک اعزام و سریعا اقدام به نجات جان حادثه دیدگان نمودند
کد خبر: ۴۷۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک خوزستان، مسئولان آتش نشانی دزفول از وقوع حادثه ای تلخ در جاده دزفول به شوشتر خبر دادند‌.

بنابر این گزارش، ساعتی پیش ۲۰:۵۰ دقیقه در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد سه خودرو در جاده دزفول _شوشتر اطلاع رسانی شد.

حسین حسیناک فرمانده عملیات آتش نشانی دزفول در این باره گفت : پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان از ایستگاه مرکزی شماره ۱ به محل حادثه واقع در جاده دزفول_شوشتر بعد از پل کهنک اعزام و سریعا اقدام به نجات جان حادثه دیدگان نمودند.

حسیناک تصریح کرد: دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید در مسیر دزفول به شوشتر بعلت نامعلومی با یکدستگاه تریلی در مسیر برگشت برخورد کردند که متاسفانه در این حادثه ۲ کشته و ۶ مجروح بر جای ماند.

حسیناک افزود: در این حادثه مردی ۳۲ ساله و کودکی ۷ ساله فوت و ۶ نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بلافاصله مصدومین را از درون خودروها بیرون آورده و توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گنجویان اعزام نمودند.

گفتنی است :  یکی از مصدومان حادثه که پیرمردی حدودا ۶۰ ساله میباشد در وضعیت وخیم و با هوشیاری پایین هم اکنون در بخش CPR اورژانش بیمارستان گنجویان در حال مداوا می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار