اختصاصی تابناک؛
شمسایی گفت: بیشترین خدمات در زمینه های آب وبرق در استان خوزستان. دربعد و قبل از انقلاب در دوره ی هشت ساله وزارت آقای بیطرف شده است
کد خبر: ۴۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 08 August 2017
در روزهای اخیر و پس از اعلام نام حبیب الله بیطرف بعنوان وزیر پیشنهادی نیرو از سوی رئیس جمهور برخی کمپین ها در مخالفت با او در استان تشکیل شد و عمده ترین دلیل مخالفت ها مباحثی چون طرح های  انتقال آب در دوره پیشین وزارت وی بوده است. منتقدین معتقدند وی از جمله مسئولان موافق انتقال آب کارون بوده است.

 درفضای مجازی و برخی رسانه های محلی خوزستان مخالفت هایی بااین موضوع صورت گرفت وپیکان انتقادات در زمینه مدیریت دوره قبل بیطرف در وزارت نیرو بوده است.
 
در همین خصوص خبرنگار تابناک خوزستان در حاشیه یکی از جلسات استانداری خوزستان فرصت کوتاهی پیدا کرد تا نظر محمدرضا شمسایی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان را در این زمینه جویا شود. 

 وی به خبرنگار ما گفت: همه، نظرات بنده را در خصوص موضوع انتقال آب می دانند اما اعتقاددارم در حق مهندس بیطرف بی انصافی شده است.

وی افزود: بیشترین خدمات در زمینه های آب وبرق در استان خوزستان، دربعد و قبل از انقلاب در دوره ی هشت ساله وزارت آقای بیطرف شده است و کارشناسان صنعت آب و برق آن دوره طلایی را هرگز از یاد نمی برند.

تابناک سعی خواهد کرد در روزهای آتی نظرات دیگر کارشناسان، مسئولان و نمایندگان مجلس موافق و مخالف درباره برخی وزرای پیشنهادی را با حفظ امانت داری جویا و منتشر نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار