کد خبر: ۴۷۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 08 August 2017
به حکم اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود عیدان ترک زاده به عنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای این منطقه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود عیدان ترک زاده پیش از این به عنوان مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد اروند فعالیت داشت.

متن حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند چنین است:

جناب آقای محمود عیدان ترک زاده

با سلام

از آنجا که توسعه منطقه آزاد اروند بویژه با توجه به جایگاه راهبردی آن در اقتصاد ملی در گرو تحولات زیر بنایی اقتصادی – صنعتی و فعال سازی بازار کسب و کار و ورود به میدان رقابت منطقه ای است و این امر مستلزم تلاش نوین و ارتقا، توانمندیها و جذب سرمایه گذاران و سرمایه های ملی و بین المللی می باشد ، جنابعالی را با عنایت به سوابق ارزنده و تجربیات طولانی در این حوزه ، به سمت سرپرست معاونت محترم سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند منصوب می نمایم .

امید است با اتکال به خداوند متعال و با عنایت به تجربیات و سوابق ارزنده خود در حوزه سرمایه گذاری بویژه سرمایه گذاری خارجی ، در چارچوب قوانین منطقه آزاد اروند و با همکاری سایر معاونین و مدیران محترم سازمان و منطقه در جذب حداکثری سرمایه گذاری داخلی و خارجی و توسعه فعالیت های اقتصادی ، صنعتی و بازرگانی سازمان موفق و موید باشید.

اسماعیل زمانی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار