کد خبر: ۴۷۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 08 August 2017
با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پارک موزه نفت تمبی در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علاوه بر استاندار خوزستان، علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتكل و لالي در مجلس شورای اسلامی، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اعضای هیأت مدیره این شرکت، بخش داران مرکزی، عنبر و گلگیر، مدیران و روسای دوایر دولتی شهرستان در این آیین حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی کوتاه در این مراسم در خصوص معرفی پروژه پارک موزه نفت تمبی گفت: این پروژه یکی از اجزای اصلی موزه گنجینه نفت در مسجدسلیمان است که با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال در مدت زمان 10 ماه توسط این شرکت انجام می شود.

قباد ناصری افزود: این پروژه شامل دو بخش می باشد که بخش نخست شامل احداث پارک تفریحی و بخش دوم شامل بهسازی و محوطه سازی ساختمان نیروگاه قدیمی است.

وی ادامه داد: در بخش نخست که به مساحت 30000 متر مربع در مجاورت نخستین نیروگاه برق حرارتی خاورمیانه انجام می شود بیش از 90000 مترمکعب خاکریزی با استفاده از امکانات و ماشین آلات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده و بقیه عملیات محوطه سازی و ایجاد فضای سبز  پیاده رو سازی و نصب روشنایی و سایر تأسیسات مربوطه توسط پیمانکار صورت می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این پروژه تحول مناسبی در ایجاد فضاهای تفریحی با استفاده از جذابیت های صنعتی هم برای خانواده ها و هم علاقمندان به تاریخچه صنعت نفت ایجاد شود.

وی همچنین از احداث سایر اجزای پارک موزه نفت شامل موزه چشمه های نفتی سی برنج، موزه چاه شماره یک و موزه پالایشگاه بی بیان خبر داد و گفت: پروژه موزه چاه شماره یک در حال سیر مراحل اداری است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

لازم به ذکر است پروژه موزه گنجینه نفت در مسجدسلیمان یکی از پروژه های مهمی است که توسط مدیریت موزه های صنعت نفت در ابتدای دولت یازدهم تعریف و تصویب شده و در زمره پروژه هایی است كه نقش موثر و اثربخشی در تحولات اجتماعی و اقتصادی این شهرستان ایفا خواهد كرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار