فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان خبر داد
کد خبر: ۴۷۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 07 August 2017
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی خوزستان موفق شدند دو محموله پارچه و لیفتراک قاچاق را از دو فروند شناور که به سمت بندر آبادان در حرکت بودند،توقیف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز به نقل از روابط عمومی مرزبانی خوزستان، عبدالله نظرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: در بازرسی از این دو شناور، هشت هزار و 775متر پارچه و 30دستگاه لیفتراک دستی که به صورت قاچاق از طریق یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود، توقیف شد.
وی در ادامه ارزش ریالی این دو محموله قاچاق را سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کالاهای مکشوفه قاچاق پس از تنظیم صورت جلسه تحویل نماینده گمرک خواهد شد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با بیان اینکه مبارزه با ورود کالای قاچاق در مناطق ساحلی و آب‌های شمال غرب خلیج فارس همچنان با شدت و دقت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: از ورود و خروج کالای قاچاق که تاثیر مستقیم بر تولید و اقتصاد ملی دارد جلوگیری خواهد شد.
نظرپور روند مبارزه با پدیده قاچاق در سال جاری را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: ماموران دریابانی به صورت شبانه روز شناورهای مظنون به حمل کالای قاچاق را مورد بازرسی قرار می‌دهند. در سال جاری بیش از 450میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار