کد خبر: ۴۷۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 07 August 2017
رییس اداره ورزش و جوانان دشت آزادگان گفت: بیش از 3 سال از زمان کلنگ زنی پروژه استخر سرپوشیده این شهرستان می گذرد اما این پروژه تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباس بیت سعید روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در سال 96 پروژه احداث استخر شهرستان دشت آزادگان به دلیل نبود بودجه لازم تعطیل شده و خبری از پیمانکار آن نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان دشت آزادگان با بیان این که تکمیل سالن رزمی ایثار سوسنگرد از دیگر پروژه های نیمه کاره این شهرستان به شمار می رود افزود: با وجود گذشت 3 سال از آغاز ساخت این پروژه، تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سالن نیمه کاره به حال خود رها شده است.

وی به احداث 9 زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: زمین لازم برای احداث هر 9 مکان ورزشی در روستاها دیده شده و منتظر اعتبار لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم. 

بیت سعید راه اندازی یک سالن اختصاصی جهت بانوان و پیست سوارکاری را جزء نیازهای این شهرستان عنوان کرد و گفت: همچنین با توجه به خیل علاقه مندان به فوتبال انتظار می رود هر چه زودتر زمین چمن شماره 2 ورزشگاه شهدای سوسنگرد برای استفاده آماده شود چون یک زمین چمن جوابگوی فوتبال دوستان این شهرستان نیست.

وی از وجود 2 هزار ورزشکار سازمان یافته آقا و یک هزار ورزشکار خانم در شهرستان دشت آزادگان خبر داد و گفت: خوشبختانه تمام هیات های ورزشی شهرستان فعال هستند اما اولویت کاری خود را بر روی 10 هیات اصلی خود همچون کبدی، کاراته، فوتبال، والیبال، کشتی گذاشتیم که به‌ عنوان قطب محسوب می شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان دشت آزادگان افزود: ورزشکاران رشته های کبدی، کشتی و کاراته شهرستان در دو بخش آقایان و بانوان از جمله مقام داران کشور محسوب می شوند. همچنین فوتبالیست های دشت آزادگان در سایر تیم های لیگ برتر و دسته یک کشور حضور دارند. کار استعدادیابی در رشته های دیگر هم شروع شده و بنا داریم ورزش پایه شهرستان را توسعه دهیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه گام های موثری برای پیشرفت ورزش دشت آزادگان در حال برداشته شدن است و تلاش داریم در سالهای آتی بحث زیرساخت های ورزشی نیمه تمام شهرستان و روستاهای تابعه را تکمیل و یا راه اندازی کنیم و از این طریق اسباب توسعه و ارتقاء ورزش شهرستان را فراهم کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار