کد خبر: ۴۷۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 06 August 2017
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: نگرانی کشورهای بیگانه و دنیای استکبار از استقلال ما است، آنها از حفاری چاه بدون نیاز به آنها و تولید روزانه ۴ میلیون بشکه با وجود همه تحریم‌ها و فشارها نگران هستند.

حیدر بهمنی امروز در مراسم روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا که برای استقلال، آزادی و حفظ نظام، جان شیرین خویش را فدا کردند، اظهار داشت: از شما فرزندان خوبم تقاضامندم که به سرگذشت شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم توجه کنید و قلم‌هایتان را در دفاع از خون شهدا به نگارش درآورید.

وی خطاب به خبرنگاران در نوع نگارش اخبار افزود: در سیستم مدیریتی کشور هم نکات مثبت و هم نکات منفی مشاهده می‌شود ولی چنین نیست که کلا بگوییم فقط نکات مثبت یا فقط نکات منفی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه قدر داشته‌هایمان را بدانیم، گفت: به‌ همین شرکت ملی حفاری بنگرید ما در اینجا قبل از انقلاب حتی بیل و کلنگ را وارد می‌کردیم در حالی که اکنون 4 هزار و 300 حلقه چاه بدون هیچ همکاری کشورهای بیگانه و حتی با وجود کارشکنی‌های استکبار توانستیم حفاری کنیم.

بهمنی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی برای ما افتخار و استقلال به‌ارمغان آورد، عنوان کرد: نگرانی کشورهای بیگانه و دنیای استکبار از استقلال ماست، آن‌ها از حفاری چاه بدون نیاز به آنها و تولید روزانه 4 میلیون بشکه با وجود همه تحریم‌ها و فشارها نگران هستند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: ما امروز با درایت رهبر عزیزمان جایگاه ویژه‌ای در سطح جهان داریم البته کسب این استقلال هزینه‌هایی هم داشته ولی با وحدت و همکاری می‌توانیم این مشکلات را نیز رفع کنیم.

وی با بیان اینکه قسمتی از بیکاری امروز در جامعه ما به دلیل این است که نمی‌گذارند ارتباطات بانکی داشته باشیم چرا‌که از پیشرفت ما نگرانند، یادآور شد: قبل از انقلاب عمق چاه‌های حفاری شده حدود 3 هزار متر بود ولی امروزه 6 هزار متر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار