تکذیب حادثه تیراندازی که در روز روشن اتفاق افتاد!
در حالی که شاهدان عینی و مصاحبه فرماندار تیراندازی به ساختمان توسط دو فرد نقاب پوش و آنهم با سلاح کلاشینکف را تایید می کرد شهردار چمران در مصاحبه ای عجیب، این حادثه را تکذیب و آن را به مسابقات تیراندازی ربط داد!
کد خبر: ۴۷۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 06 August 2017
طی روزهای اخیر خبر تیراندازی به ساختمان شهرداری شهر چمران در فضای مجازی و سایت های خبری فرماندار ماهشهر را به واکنش واداشت و وی از پیگیری دستگاههای امنیتی در این رابطه خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی و امنیتی قطعا ظرف دو روز آینده دستگیر خواهند شد.

در حالی که شاهدان عینی و مصاحبه فرماندار تیراندازی به ساختمان توسط دو فرد نقاب پوش و آنهم با سلاح کلاشینکف را تایید می کرد شهردار چمران در مصاحبه ای عجیب، این حادثه را تکذیب و آن را به مسابقات تیراندازی ربط داد!

وی در سخنانی عجیب گفت: در شهر چمران توسط شهرداری مکانی برای تیم ورزشی تیراندازی به اهداف پروازی در فضای باز احداث شده که شنبه با حضور مسئولان این هیئت ورزشی و مدیران شهر شاهد آغاز فعالیت آنها بودیم که متاسفانه رسانه ها به جای آنکه به این واقعه مهم و مثبت بپردازند و پوشش خبری دهند، به شایعه پراکنی روی آورده که نه تنها با روح حرفه خبرنگاری و اطلاع رسانی منافات داشته بلکه به تشویش اذهان عمومی دامن زده و باعث نا امنی روانی در سطح شهر و جامعه می شود.

 این اتهام زنی شهردار چمران به رسانه ها در حالی بود که ساختمان شهرداری ظهر روز شنبه حدود ساعت 13 توسط دو موتورسوار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به گفته شاهدان عینی دو عامل این حادثه با صورت نقاب زده پس از شلیک 4 تیر از محل متواری شدند.

بگفته فرماندار بندر ماهشهر ، دیروز دو سرنشین یک موتورسیکلت از فاصله دور به سمت شهرداری شهر چمران تیراندازی کردند.

منصور قمر گفته است: بر اساس شواهد موجود عاملان این حادثه در مجموع پنج تیر شلیک کردند که سه تیر به صورت هوایی بوده و دو تیر نیز به سمت ساختمان شهرداری شلیک شده است.

در حالیکه خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشته و قطعا همانند حوادث مشابه گذشته، نیروهای انتظامی و امنیتی عاملان آن را شناسایی و دستگیر خواهند کرد ولی انکار و تکذیب رسانه ای شهردار شهر چمران، قابل دفاع و توجیه نیست. وی اگر هم نمی خواست این موضوع به زعم خودش رسانه ای شود می توانست سکوت کند و مصاحبه ای انجام ندهد اما مصاحبه وی و تکذیب این حادثه، رویکرد مناسب و حرفه ای و اخلاقی در قبال رسانه ها و مردم نیست.

متاسفانه برخی مسئولان هنوز درک نکرده اند که در فضای رسانه ای و ارتباطی امروز، دیگر اخبار وقایع و رویدادها قابل کتمان نیست و دیر یا زود، مردم از جریان وقایع مطلع خواهند شد ضمن آنکه مسئولان امور مکلفند اخبار صحیح و واقعی را به مردم اطلاع رسانی کنند و وظیفه ای برای انکار و یا تکذیب حادثه ای که در روز روشن و انظار برخی شاهدان عینی روی داده برعهده ندارند.

لازم است شهردار شهر چمران ضمن پذیرش اشتباه خود، رسما از رسانه ها و مردم عذرخواهی کند و فرماندار ماهشهر نیز در این رابطه تذکرات لازم را بدهد و اهمیت و جایگاه رسانه ها را گوشزد بشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
چه عذر خواهی پولهها را پس بدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار