کد خبر: ۴۷۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 06 August 2017
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص مرگ یک جوان در اهواز که بر اثر سوختگی فوت شد و این حادثه به مسئولان محل کار قبلی وی نسبت داده شد، گفت: مسئوالان درمانگاهی که این جوان پیش از این در آن مشغول به کار بود، پس از اخراج این جوان از وی خبری نداشتند.

دکتر رمضان احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به مرگ مشکوک جوان 25ساله اهوازی اظهار کرد: این جوان که در یک درمانگاه شبانه روزی به عنوان نیروی خدماتی نگهبان مشغول به کار بود، نیمه خرداد ماه از کار اخراج شد.

وی افزود: مسئولان این مرکز درمانی پس از اخراج این جوان خبری از وی نداشتند تا زمانی که ساعت 14 روز چهارشنبه(11مرداد ماه) فردی با اورژانس 115تماس می گیرد و از سوختگی این جوان در پارک چوبی کیانپارس روبروی خیابان 17شرقی اطلاع می دهد.

احدی بیان کرد: این مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز انتقال یافت و در اتاق آی سی یو بستری شد ولی متاسفانه به دلیل شدت جراحات و 97 درصد سوختگی پس از 12 ساعت جان باخت.

وی افزود: شایعاتی در فضای مجازی  در خصوص مرگ این جوان و اینکه بعد از اعتراض با بنزین به آتش کشیده شده و در بلوار ساحلی رها شده است، مطرح شد ولی مسئولان درمانگاه محل کار سابق وی، پس از اخراج این جوان از وی خبری نداشتند.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز با بیان اینکه خبری از درگیری این جوان با مسئولان درمانگاه نداریم، عنوان کرد: ما نیز از علت مرگ این جوان اطلاعاتی نداریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، پیش از این نیز رییس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به مرگ مشکوک این جوان 25 ساله از انجام تحقیقات در این خصوص خبر داده بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار