مدیرجهاد کشاورزی سرایان از افتتاح ۱۸ طرح کشاورزی در این شهرستان طی هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 06 August 2017
موسی سلیمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از ۱۸ پروژه بخش کشاورزی این شهرستان در هفته دولت، اظهار داشت: این پروژه ها با هزینه کردی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه از این میزان چهار میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، دو درصد نفت و گاز طبیعی و تملک دارایی های سرمایه ای استانی تامین شده است، بیان کرد: مبلغ دو۴میلیارد و ۴۶ میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی به این پروژه ها اختصاص یافته است.

مدیرجهاد کشاورزی سرایان اضافه کرد: همچنین مبلغ یک میلیارد و ۶۵۳میلیون ریال از محل خودیاری بهره برداران بوده است.

سلیمانی، تعداد خانوارهای بهره مند از این پروژه ها را ۵۴۱ خانوار عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها  برای ۹۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی با اشاره به افتتاح شش  پروژه آبیاری کم فشار به مساحت ۷۸.۵ هکتار با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال طی این هفته، عنوان داشت: همچنین در این هفته دو  پروژه آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۲ هکتار با اعتباری بالغ بر ۹۹۲ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرجهاد کشاورزی سرایان بهره برداری از سه پروژه احیا و مرمت قنوات به طول ۶۱۰ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال، شش باب استخر دو منظوره آب کشاورزی به حجم ۳هزارو ۹۱۵ مترمکعب و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۷۸۹ میلیون ریال و  یک واحد پرورش قارچ دکمه ای با ظرفیت ۲۰۰ تن و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه های افتتاحی این هفته برشمرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار