اقدام پیشگیرانه دادستان اهواز؛
جا دارد به مسئولان سازمان پارکها و متولیان امور شهر و شورای پنجم اهواز یاداور شویم وضعیت شهربازی پادادشهر به هیچ وجه در حد و شان شهروندان اهوازی نیست و لازم است ضمن ایمن سازی و رفع نواقص فنی، اقدامات جدی جهت بهبود وضعیت تجهیزات، افزایش فضای تفریحی، پاکیزگی و نظافت و ایجاد فضای ظاهری مناسب را انجام بدهند
کد خبر: ۴۷۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 05 August 2017
هفته پیش بود که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از وضعیت نامناسب و خطرناک پارک شهربازی اهواز، تاسیسات برق و دیگر تجهیزات این پارک انتقاد کرد و بر ضرورت رفع ایرادات و نواقص آن تاکید کرده بود. امروز نیز مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز از صدور دستور تعطیلی این شهربازی خبر داده است.

به گزارش تابناک خوزستان، واقعیت این است که وضعیت ظاهری شهربازی اهواز بخوبی نشان دهنده وضعیت این مجموعه تفریحی است. متاسفانه نه تنها این پارک از استانداردهایی که دادستان محترم نیز به آنها اشاره نموده برخوردار نیست بلکه از ظاهر و فضای نامطلوبی نیز رنج می برد که اساسا در شان کلانشهر اهواز نیست.

گرچه این شهربازی از معدود فضاهای تفریحی کودکان و نوجوانان اهوازی است اما دستور دادستان از این حیث حائز اهمیت است که از جان شهروندان حفاظت می شود و این بار پیش از آنکه واقعه تلخی روی بدهد دادستان دستورات لازم را صادر نموده است و از این بابت باید از این اقدام وی قدردانی نمود.

متاسفانه اهواز با وجود ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوان از مجموعه های تفریحی لازم و مناسب برخوردار نیست در حالیکه مجموعه دولت و مدیریت شهری می توانند از یکسو با ارائه تسهیلات بانکی با بهره پایین به مسئولان همین مجموعه های فعلی مانند شهربازی پادادشهر و ... نسبت به بهسازی و بازسازی و استانداردسازی این مجموعه در خور شان شهروندان اهوازی اقدام نمایند و هم با جذب سرمایه گذاران در این بخش ها، فضای رفاهی و تفریحی لازم را برای مردم ایجاد کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری وعده داده است پس از رفع نواقص شبکه برق و ایمن‌سازی کابل‌ها مجدداً این شهربازی بازگشایی می‌شود اما جا دارد به مسئولان سازمان پارکها و متولیان امور شهر و شورای پنجم اهواز یاداور شویم وضعیت شهربازی پادادشهر به هیچ وجه در حد و شان شهروندان اهوازی نیست و لازم است ضمن ایمن سازی و رفع نواقص فنی، اقدامات جدی جهت بهبود وضعیت تجهیزات، افزایش فضای تفریحی، پاکیزگی و نظافت و ایجاد فضای ظاهری مناسب را انجام بدهند و سپس اجازه بازگشایی آن را بدهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار