بررسی عملکرد خوزستانی‌ها در هفته دوم لیگ برتر فوتبال
کد خبر: ۴۷۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 05 August 2017
هفته دوم لیگ برتر فوتبال برای خوزستانی‌ها دو تساوی و یک شکست را به ارمغان آورد.

 دو تساوی و یک باخت حاصل کار نمایندگان استان خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بود.

در این دیدارها ابتدا نفت آبادان که در هفته نخست انتظارها را از خود بالا برده بود، در خانه سایپا علیرغم ارائه یک فوتبال زیبا در لحظات پایان تک امتیاز هفته دوم را از دست داد.

فولاد خوزستان در خانه نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند  تا قرمزهای شهر اهواز انتظار دیدن نخستین پیروزی را به هفته‌های آینده موکول کنند.

استقلال خوزستان نیز در دومین جدال سخت لیگ، در دومین گام استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کردند.

در این بین شاید بتوان از صنعت نفت آبادان به‌عنوان یک بازنده سربلند نام برد، چرا که این تیم تمام خصوصیات یک تیم برنده را در زمین داشت و بدون شک اشتباهات داوری در بروز این شکست بی‌تاثیر نبود.

نفتی‌ها در این روز از آشفتگی خط دفاعی و شلوغی‌های محوطه جریمه ضربه خوردند و فراز کمالوند قطعا می‌داند که برای تقویت قوای دفاعی خود رد این هفته باید تمرینات ویژه‌ای را در نظر گیرد.

نفت اگر به دنبال پیروزی در بازی‌های آینده است باید نحوه تغذیه مهاجمان خود دست‌خوش تغییر و اصلاح کرده و جدای از عمق دفاع حریف با به‌کار گرفتن یک‌های کناری، روی کار از جناحین نیز شانس خود را امتحان کند.

ضمن اینکه تیم کمالوند در این فصل حاکم بلامنازع میانه میدان‌هاست، آنها می توانند با یک برنامه‌ریزی صحیح نسبت به طراحی حملات زهر دار روی دروازه حریف اهتمام ورزند.

در اهواز و در ورزشگاه غدیر، فولاد خوزستان به تقابل با نفت تهران بحران‌زده پرداخت.

گرچه پیش‌بینی ها حاکی از یک پایان خوش را بای فولاد داشت، اما مشکلات این تیم بیش از آن است که بتوان در ابتدای لیگ آن را برطرف کرد.

با مشکلاتی که در کار فنی فولادی ها مشاهده شد، پورموسوی راهی جز تقویت تیم خود ندارد البته اگر این تیم قصد کسب موفقیت در آوردگاه هفدهم را دارد.

استقلال خوزستان نیز که در هفته نخست تراکتورسازان را پشت سرگذاشته بود، در هفته دوم به ورزشگاه آزادی رفته  بود تا در مقابل آبی‌پوشان پایتخت خود را اثبات کند.

عبدالله ویسی با یک ترکیب آشنا گام به میدان نهاد و موفق شد منصوریان را برای دومین هفته متوالی در مقابل یک خوزستانی دیگر مغموم کند.

ساختار مستحکم دفاعی و با برنامه در خط میانی، استقلال را به تیمی قابل احترام در یک هفدهم بدل کرده و فوتبال‌دوستان خوزستانی را امیدوار به روزهای آینده نگاه داشته است.

استقلال فراتر از کارفنی، جنبه‌های دیگری را در کنار خود دراد که در صورت برطرف نشدن آنها ممکن است سیمای امروزی خود را از دست دهد و در غیر این صورت و اگر حمایت‌ها از این تیم ادامه یابد، شاید این تیم باز هم در لیگ برتر شگفتی سازی کند.

باید منتظر ماند و دید که عملکرد این تیم مقابل سایپا به چه شکل خواهد بود و نتایج ویسی در آغاز لیگ ناشی از آمادگی این تیم بوده و یا عدم آمادگی سایر رقبا!

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور برای استان خوزستان دو تساوی و یک شکست را به ارمغان آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار