کد خبر: ۴۷۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 05 August 2017
استاندار خوزستان گفت: با توجه به دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم اتمام طرح مسکن مهر در سراسر کشور از دستگاه های متولی انتظار می رود تا پایان سالجاری این طرح ها را در شهرهای مختلف این استان تکمیل و واگذار کنند.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی جمعه شب در حاشیه بازدید از طرح های مسکن مهر بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران افزود:مهیا کردن امکانات زیرساختی طرح های مسکن مهر مورد تاکید ویژه دولت است که افراد متقاضی این طرح بتوانند با اعتباری که دولت برای تامین این امکانات پیش بینی کرده است نهایت بهره را ببرند.

استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر لزوم رفع نگرانی متقاضیان طرح مسکن مهر از تامین زیرساخت های لازم خاطرنشان کرد : امیدواریم بتوانیم در فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری، استان خوزستان سهم قابل ملاحظه ای را در این موضوع به خود اختصاص دهد. این موضوع مستلزم وجود سرعت و جدیت در کار مسوولان است که بتوانیم نگرانی مردم خوزستان را که اقدام به سرمایه گذاری برای تامین سرپناه کرده اند، از بابت مسائل زیرساختی رفع کنیم.

شریعتی اضافه کرد: ضرورت دارد مسوولان شهرستانها تامین زیرساخت های لازم این طرح را در دستور کار خود قرار دهند چراکه در صورت تامین نشدن این امکانات، امکان زیست در این منازل وجود ندارد. مردم باید بتوانند با آرامش خاطر بیشتر و استانداردهای لازم در واحدهای مسکن مهر زندگی کنند.

وی با تاکید بر لزوم به روزشدن اطلاعات تعاونی های مسکن مهر سراسر استان گفت: تعاونی های سراسر استان ملزم به رعایت قانون هستند و باید با به روزرسانی اطلاعات خود پاسخگوی درخواست های مردم باشند. همراهی بیشتری با متقاضیان داشته باشند که حق الناس به بهترین نحو در استان خوزستان رعایت شود.

استاندار خوزستان در ادامه به اهتمام بیشتر مسوولان بانک مسکن در استان برای به سرانجام رساندن این طرح تاکید کرد و گفت: تا به حال مسوولان و کارکنان بانک مسکن همراهی خوبی با مردم داشته اما ضرورت دارد با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع برای تکمیل طرح های مسکن مهر تا پایان سال جاری همکاری بیشتر و جدی تری داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت حضور مسئولان بین مردم برای اطلاع از مسایل و مشکلات آنان خاطر نشان کرد: یکی از راه های مناسب برای آگاهی از مشکلات مردم و برنامه ریزی مناسب برای رفع آنها، استفاده از فضای مجازی مانند کانال های تلگرامی است. فرمانداری بندرماهشهر در این زمینه گام شایسته ای برداشته که بسیار قابل تقدیر است. با توجه به استقبال مردم از این موضوع استانداری و سایر فرمانداری های استان نیز باید نسبت به انجام این فعالیت در اسرع وقت اقدام کنند. مطمئنا نتایج بسیار خوب و گسترده ای در سراسر استان به دنبال خواهد داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار