آبی پوشان خوزستانی با یک برد و یک تساوی در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفتند؛
آبی پوشان پایتخت هر چند برابر استقلال خوزستان موقعیت های بسیار زیادی داشتند اما هنوز خط آتش این تیم در گلزنی ناموفق عمل می کند
کد خبر: ۴۷۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 05 August 2017
برادران خوزستانی استقلال تهران شب گذشته اجازه ندادند آنچه علیرضا منصوریان، استقلالِ مورد علاقه خود می نامید رونمایی شود.

استقلال اولین امتیاز خود در فصل جدید را در شرایطی کسب کرد که علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی قول داده بود از استقلال مورد علاقه‌اش در این بازی رونمایی می‌کند.

تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر هفدهم جمعه شب در آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار پرهیجان با نتیجه تساوی به پایان رسید. 

گرچه شاگردان منصوریان در نیمه نخست هجومی ظاهر شدند و موقعیت های خوبی را بر اثر بی دقتی از دست دادند اما استقلال خوزستان جز یک ضربه کاشته، موقعیت خاصی را روی دروازه آبی پوشان تهرانی ایجاد نکرد.

در نیمه دوم نیز تلاش استقلال تهران و تغییر تاکتیکی منصوریان و به میدان آوردن آوردن جباری، قائدی و  سجاد شهباززاده هم نتوانست گره از کار آبی ها باز کند و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 استقلال با این تساوی پر حرف و حدیث یک امتیازی شد و بالاتر از سپید رود و گسترش صفر امتیازی در رده های پایانی جدول رده بندی قرار گرفت.

استقلال با عبور 180 دقیقه از شروع لیگ تنها تیمی است که موفق به گلزنی نشده است. آبی پوشان هر چند برابر استقلال خوزستان موقعیت های بسیار زیادی داشتند اما هنوز خط آتش این تیم در گلزنی ناموفق عمل می کند.

ترکیب استقلال:مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن (مهدی قائدی - 64)، سرور جپاروف (مجتبی جباری - 66)، داریوش شجاعیان، جابر انصاری (سجاد شهباززاده - 77) و علی قربانی

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رضا چرملاکعب، سعید زارع، حسین صادقی (یونس دلفی - 66)، حسین بهرامی (سلمان بحرانی - 59)، علیرضا زندوی (وحید عسگرپور - 80) و ابوالفضل اعلایی


دقیقه 15: میلاد زکی‌پور از سمت چپ ارسالی روی دروازه استقلال خوزستان داشت که پیش از استفاده علی قربانی از این موقعیت خطرناک مدافعان خوزستانی توپ او را خراب کردند و سپس شیخ‌ویسی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 17: میثم دورقی ضربه ایستگاهی برای تیمش را به شکلی خطرناک به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که این توپ با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: رضا کرملاچعب از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 20: امید نورافکن نتوانست از ارسال سرور جپاروف از روی ضربه ایستگاهی به دهانه دروازه استقلال خوزستان استفاده کند و ضربه او بی‌دقت بود.

دقیقه 22: امید نورافکن از داخل محوطه جریمه شوتی زمینی و خطرناک را به سمت دروازه استقلال خوزستان نواخت که این توپ با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 28: ارسال امید نورافکن به داخل محوطه جریمه، پاس رو به عقب علی قربانی به جابر انصاری و شوت این بازیکن در حالی تبدیل به گل شد که قربانی در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه 43: علی قربانی روی ارسالی که جپاروف روی دروازه استقلال خوزستان شده بود توسط مدافعان تیم حریف سرنگون شد و در حالی که اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 54: حسین بهرامی ارسالی روی دروازه استقلال داشت که ضربه سر ابوالفضل اعلایی با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 62: پژمان منتظری در خط دفاعی اشتباهی انجام داد که منجر به ایجاد موقعیت برای بحرانی شد، اما این بازیکن نتوانست از این توپ استفاده‌ای کند.

دقیقه 66: غفوری ارسالی روی دروازه استقلال خوزستان داشت که ضربه علی قربانی با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 71: مهدی قائدی با حرکات تکنیکی خود خط دفاعی استقلال خوزستان را به هم ریخت که مدافعان این تیم مجبور شدند توپ را راهی کرنر کنند.

دقیقه 72: ارسال روی دروازه استقلال خوزستان در حالی که به یک ضربه آرام نیاز داشت تا تبدیل به گل شود، اما این کار از پس جابر انصاری بر نیامد و توپ راهی ارسالی به بیرون رفت.

دقیقه 78: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال موقعیت خطرناکی برای کرملاچعب ایجاد کرد تا این بازیکن دروازه رحمتی را باز کند، اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 81: میلاد زکی‌پور توپی را روی دروازه استقلال خوزستان سانتر کرد که ضربه سر خطرناک قربانی راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 84: ابوالفضل اعلایی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 86: یونس دلفی به تشخیص داور به دلیل تمارض در محوطه جریمه استقلال با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 1+90: سجاد شهباززاده در حرکتی مشابه دلفی در محوطه جریمه استقلال خوزستان مواجه شد که داور مسابقه این بازیکن را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 2+90: استقلالی‌ها توسط غفوری در محوطه جریمه صاحب موقعیت مناسبی شدند که شیخ‌ویسی توپ را دفع کرد.

دقیقه 7+90: مجتبی جباری از روی ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه ضربه خطرناکی به توپ زد که وحید شیخ‌ویسی موفق شد توپ را دفع کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار