رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از دعوت 2 وزنه‌ بردار کرمانشاهی به پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 03 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عزت‌الله پرنیان، اظهار داشت: 23 ورزشکار از 12 استان کشور به پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک با نظر کادر فنی فدراسیون فراخوانده شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: علی‌رضا ایزدی و صمد عباسی، 2 وزنه‌بردار جانباز و معلولی هستند که از استان کرمانشاه به این دوره از اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: این مرحله از اردوها 14 مردا‌دماه در محل مجموعه ورزشی کارخانه الیاف تهران آغاز و تا 26 همین ماه ادامه پیدا می‌کند.

پرنیان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان در اواخر شهریورماه در مکزیک برگزار می شود، گفت: علی‌اصغر رواسی در پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان به عنوان سرمربی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد و علی فخرآور، سید‌محمدرضا میرشفیعی و محمدجواد رازی نیز به عنوان مربیان تیم ملی را همراهی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار