رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با حضور در شهرستان دهاقان ضمن بازدید از شرکت دانش‌بنیان دهاقان اظهار داشت: شرکت دانش‌بنیان دهاقان مجموعه‌ای از حفظ نباتات کارشناسان است.
کد خبر: ۴۷۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 01 August 2017
به گزارش تابناک : رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با حضور در شهرستان دهاقان ضمن بازدید از شرکت دانش‌بنیان دهاقان اظهار داشت: شرکت دانش‌بنیان دهاقان مجموعه‌ای از حفظ نباتات کارشناسان است.
محمدعلی باغستانی با اشاره به مقوله زراعت گندم در اصفهان افزود: اصفهان در زمینه کنترل سن گندم رکوردشکن بوده و امروز افتخار می‌کنیم که برداشت گندم به پایان رسیده و چون شبکه مراقبت در عرصه بود و کشاورزان هم همکاری داشتند گندمی بدون سن تحویل سیلو دادیم.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، واردات میوه‌های موز، نارگیل، آناناس و انبه را دارای مجوز دانست و اذعان کرد: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی بحث بازرگانی و تولید مجوز واردات میوه‌های موز، نارگیل، آناناس و انبه را دارد و در خصوص هیچ میوه دیگری مجوز واردات نمی‌دهد.
 وی از ثبت سموم با برندهای مشخص در کشور خبر داد و گفت: استفاده از سموم باکیفیت نیاز ضروری بوده و ثبت سموم در کشور با برندهای مشخص و شناسنامه‌دار شروع شده است تا محصولات مطمئن و سالمی تولید شود.
باغستانی خاطرنشان کرد: در حوزه سبزی و صیفی اولویت بر روی آیتم با محوریت کنترل بیولوژیک بوده و عمده سیاست ما سوق دادن اعتبارات لازم در این زمینه است تا به سمت کشت و تولید محصولات بیولوژیک و ارگانیک گام برداشته شود.





منبع : ایانا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار