عبدالله ویسی با پیروزی بر شاگردان یحیی گل محمدی لیگ برتر را با پیروزی شروع کرد و حال باید دید آیا استقلال خوزستان بار دیگر با حضور او به روزهای اوج خود برگشته است؟
کد خبر: ۴۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 28 July 2017
استقلال خوزستان در اولین بازی خود در لیگ برتر هفدهم موفق شد تراکتورسازی تبریز را با یک گل شکست دهد.

به گزارش تابناک خوزستان، استقلال خوزستان که در گرمای بیش از 42 درجه اهواز میزبان تراکتورسازی بود، در نیمه اول بیشتر از تراکتورسازی صاحب توپ و میدان بود، اما تیم میهمان موقعیت‌های خطرناک تری ایجاد کرد اما وحید شیخ‌ویسی دروازه بان استقلال ناهماهنگی های دفاع را پوشش داد و چندبار مانع از گلزنی ها قرمزپوشان تبریز شد. او بعنوان بهترین بازیکن بازی شناخته شد.
اولین برد آبی پوشان خوزستانی در روزهای پراسترس مالیک/ شکست فولاد و میزبانی امشب آبادانی از استقلال
خوزستانی ها که با ترکیب تقریبا جدید و در حالی که تنها سه بازیکن از فصل قبل را با خود داشتند چند بار با ضربات از راه دور دروازه تراکتور را تهدید کردند اما در نهایت هیچ یک از دو تیم نتوانستند در 45 دقیقه نیمه اول، گلی را به نام خود ثبت کنند.

در نیمه دوم هم همین وضعیت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 90 فرار یونس دلفی بازیکن تعویضی استقلال خوزستان یک ضربه ایستگاهی را نصیب این تیم کرد و میثم دورقی این ضربه را تبدیل به گل پیروزی تیمش کرد تا هم در اولین بازی خود در لیگ هفدهم سه امتیاز با ارزش را بدست آورد و هم برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل تراکتورسازی پیروزی را تجربه کند. 

عبدالله ویسی با پیروزی بر شاگردان یحیی گل محمدی لیگ برتر را با پیروزی شروع کرد و حال باید دید آیا استقلال خوزستان بار دیگر با حضور او به روزهای اوج خود برگشته است؟ و آیا شرایط مبهم مالی باشگاه به او اجازه هنرنمایی دوباره را همچون دو فصل پیشتر به او خواهد داد؟
 
شکست فولاد در آزادی
اما تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی میهمان قرمزپوشان پیروزی بود و در اولین بازی خود، نتیجه را به پایتخت نشینان واگذار کرد.

 وحید امیری و شجاع خلیل زاده در دقایق هشتم نیمه های اول و دوم، اولین پیروزی قهرمان فصل گذشته را در تهران رقم زدند.

  گل اول پرسپولیس توسط وحید امیری در حالی اعلام شد که به نظر می رسید مهدی طارمی در موقعیت آفساید قرار دارد. 

پرسپولیس در نیمه دوم هم با ضربه سر زیبای شجاع خلیل زاده به گل رسید و با فولاد را با شکست روانه اهواز کرد.

صنعت نفت آبادان هم امروز از ساعت 21 در آبادان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

اولین برد آبی پوشان خوزستانی در روزهای پراسترس مالیک/ شکست فولاد و میزبانی امشب آبادانی از استقلال

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار