کد خبر: ۴۶۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 28 July 2017
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص آتش‌سوزی امروزدر محل بخش قدیمی سایت دفن زباله‌ها در منطقه صفیره در بخش غیزانیه این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز نبی‌اله خون‌میرزائی در این خصوص گفت: پیش از ظهر امروز پنجشنبه، آتش‌سوزی در محل بخش قدیمی سایت دفن زباله‌ها در منطقه صفیره واقع در جاده اهواز - ماهشهر اتفاق افتاد، که در پی این حادثه 20 دستگاه ماشین آتش‌نشانی از سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز، صنایع فولاد، شرکت ملی نفت خیز جنوب و دیگر ارگان‌ها، سریعا در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از حادثه آتش‌سوزی دستورات لازم به بخشدار غیزانیه، شهردار کلانشهر اهواز و ستاد مدیریت بحران داده شد، افزود: عملیات اطفای حریق در همان لحظات اولیه آتش‌سوزی آغاز شده بود و ضمن اینکه سیدخلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز، حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و چند تن از معاونین و مدیران شهرداری اهواز در محل حاضر شدند و عملیات اطفای حریق را زیر نظر گرفتند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، تصریح کرد: آتش‌سوزی به طور کامل مهار شده است.

خون‌میرزائی با بیان اینکه علت این حادثه تحت بررسی است، افزود: به نظر می رسد گرمای بیش از حد هوا، یکی از عوامل بروز این حادثه آتش‌سوزی باشد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری تمام ادارات و دستگاه های مختلف جهت مهار این آتش سوزی گفت: حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در محل حادثه آتش سوزی، موجب دلگرمی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان شد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار