کد خبر: ۴۶۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 27 July 2017
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال تهران گفت: پیروزی و یا شکست در بازی فردا خوشحال و یا ناراحتم نمی کند زیرا باید در ماراتن لیگ موفق باشیم.

به گزارش پنجشنبه ایرنا فراز کمالوند در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل استقلال تهران افزود: صنعت نفت تغییرات بسیاری نسبت به فصل گذشته دارد و از ١١تیم مختلف، بازیکن جذب کرده است، به همین خاطر برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به هماهنگی تاکتیکی بیشتری دارد.

وی اظهار داشت:ما تمام سعی مان را می کنیم که از شرایط اقلیمی و حضور تماشاگر در بازی فردا بهره ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:به احتمال فراوان از جاسم کرار و حسین بغلانی در بازی فردا استفاده می کنم.

کمالوند با اشاره به این موضوع که بعضی مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مربوط به فصل قبل است، گفت:سال گذشته تیم امکان جذب هفت بازیکن را داشت و قانون امسال حق جذب ٦بازیکن را به ما داده است، به همین خاطر فعلا با همین شرایط تا نیم فصل کار می کنیم.

کمالوند با بیان این مهم که به صورت تقریبی به ترکیب اصلی تیمش دست یافته است، افزود: باید ببینیم این ترکیب در بازی رسمی تا چه اندازه جواب می دهد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:پیروزی و یا شکست مقابل استقلال خوشحال و یا ناراحتم نمی کند زیرا فوتبال ماراتن است و باید در بازی های آخر خوب کار کنیم.

وی اظهار داشت:سابقه ١٦ساله ام در لیگ برتر به من می گوید که آینده درخشانی در انتظار صنعت نفت است.

کمالوند با اشاره به این مهم که هواداران صنعت نفت صبور باشند، تصریح کرد:صنعت نفت برای رسیدن به شرایط آرمانی به زمان نیاز دارد.

وی با بیان این موضوع که در ٢ یا سه سال اخیر با حضور عیسی زاده کارهای خوبی در باشگاه صنعت نفت صورت گرفته است، افزود:امیدوارم مدیریت عیسی زاده طولانی باشد تا به لحاظ زیرساختی کارهای خوبی شکل بگیرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته نخست لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار