6 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز و یک نفر به بیمارستان مادر رامهرمز، و مصدوم دچار ضربه مغزی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند
کد خبر: ۴۶۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 26 July 2017
در حالی که خبرگزاری ها از مصدومیت هشت نفر د اثر وقوع انفجار در شرکت سیمان خوزستان خبر می دادند، روابط عمومی این شرکت با صدور اطلاعیه ای وقوع انفجار را تکذیب کرد.

روابط عمومی شرکت سیمان خوزستان در این اطلاعیه اعلام کرده است: هیچگونه انفجاری در محل کارخانه سیمان خوزستان رخ نداده و اخبار منتشر شده از اساس کذب است.

بر اساس این اطلاعیه، هشت نفر از پرسنل کارخانه قبل از ظهر امروز چهارشنبه در حال باز کردن مسیر کولینگ تاور اسیاب بودند که به دلیل پاشیده شدن مواد پس از باز کردن راه خروج، مصدوم شدند.

در این اطلاعیه آمده است: خوشبختانه هیچگونه انفجاری رخ نداد است و شایعات فعلی تکذیب می شود؛ از رسانه ها انتظار داریم اخبار این حادثه را از منابع معتبر پیگیری کنند.

بر همین اساس همچنین یکی از پرسنل که عمل بازکردن مسیر بسته شده کولینگ تاور را برعهده داشتند از از ارتفاع سقوط کرد که برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان و هفت نفر دیگر به بیمارستان طالقانی اهواز اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ما امروز خبری مبنی بر وقوع انفجار در کارخانه سیمان منتشر شد که اینک روایت دیگری از این حادثه اعلام می شود.

در هر حال، در این حادثه 7 نفر دچار سوختگی با مواد مذاب و یک نفر دچار ضربه مغزی ناشی از سقوط ارتفاع شدند. 

بگفته رئیس اورژانس خوزستان، 6 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز و یک نفر به بیمارستان مادر رامهرمز، و مصدوم دچار ضربه مغزی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند. 

خبر وقوع انفجار اولین بار از زبان فرماندار هفتکل رسانه ای شد. بگفته وی، حادثه انفجار کارخانه سیمان خوزستان ساعت 12 و 50 دقیقه امروز بر اثر گیر کردن دریچه مواد مذاب، رخ داد و مواد مذاب از آن به بیرون پرتاب شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار