کد خبر: ۴۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 26 July 2017
 فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت:تلاش بی وقفه نیروهای امدادی برای جستجوی سه مفقود حادثه چال کندی دزفول همچنان ادامه دارد.

حبیب اله آصفی ظهر چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود گذشت ۷ روز از حادثه چال کندی و جستجوهای بی امان هنوز ردی از سه مفقود این حادثه مشاهده نشده است.

وی افزود:کماکان کلیه نیروهای امدادی دزفول از جمله نیروهای غواص، کوهنورد، سنگ نورد و نیروهای محلی به صورت دلسوزانه امر جستجو در نقاط مختلف چال کندی را ادامه می دهند که امیدواریم این تلاش ها هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

فرماندار دزفول عنوان کرد:کلیه ادارات خدماتی از جمله هلال احمر،  شهرداری، سپاه، ارتش و دیگر ادارات دولتی از هیچ تلاشی برای یافتن ردی از سه مفقود حادثه چال کندی دریغ نکردند و تلاش ها بی وقفه در حال انجام است.

آصفی با اشاره به تلاش های استانی در جهت یافتن این مفقودان گفت: دیروز نیز یک گروه پاراگلایدر از رامهرمز برای جستجو به دزفول اعزام شدند که همه این تلاش ها تاکنون بی نتیجه بوده است.

وی ادامه داد:تاکنون با امیدواری از زنده بودن مفقودان حادثه تمام مسیرهای خشکی بررسی شده و اکنون نیز تمرکز جستجوها بر روی غارها و کول های منطقه و بین ۲ سنگ ۱ و ۲ در چال کندی که حادثه در آنجا رخ داده و برای آخرین بار گردشگران در آنجا دیده شدند خواهد بود.

آصفی همچنین گفت:همه امیدها بر این است که افراد مفقود شده زنده پیدا شوند لذا جستجو تا یافتن ردی از آنها تداوم خواهد یافت.

به گزارش مهر، ۱۹ گردشگر که روز پنجشنبه گذشته از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و ۲ نفر از آنها غرق شدند.

از این گروه ، تعداد ۱۳ نفر در همان روز حادثه نجات یافتند و یکی از چهار گردشگر مفقود شده نیز روز بعد از حادثه نجات یافت.

از سرنوشت سه گردشگر دیگر با گذشت هفت روز از زمان حادثه همچنان خبری نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار