نماینده ایذه با اشاره به مشکل موسسه آرمان:
کد خبر: ۴۶۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 26 July 2017
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در خصوص رسیدگی به مشکلات موسسه آرمان موظف است که در اسرع وقت این مشکل را حل کند و سپرده‌های مردم را بدهد.

هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان با اشاره به ارایه گزارش توسط بانک مرکزی در جلسات قبلی در خصوص موسسات مالی غیر مجاز و مشکل‌دار اظهار کرد: در این جلسات مجلس و همه مسئولان از بانک مرکزی خواستند که سریع‌تر این مشکل را برطرف کند و مقرر شد به صورت تدریجی همه سپرده‌های مردم نزد موسسه آرمان را بپردازند.

وی افزود: ما تأکید می‌کنیم که حتماً پول مردم داده شود زیرا بیش از این نمی‌توان به آن‌ها آسیب وارد کرد.

خادمی با اشاره به مهلت‌دهی مجلس به بانک مرکزی جهت رفع مشکل این موسسه افزود: مقرر شد که در موعد تعیین‌شده سپرده‌های مردم داده شود اما به دلیل تعطیلی مجلس این اتفاق به تأخیر افتاد و بعد از فعال شدن مجلس، جلسات جهت ارائه گزارش بانک مرکزی تشکیل می‌شود و امیدواریم که این مساله سریعتر حل شود زیرا مردم زیادی در این راستا دچار خسارت شده‌اند.

وی با اشاره به این‌که جلسه آینده مجلس روز 14مردادماه برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه رئیس بانک مرکزی گزارش‌های خود را ارائه می‌دهد و مشخص می‌شود که سپرده‌ها کی به مردم باز می‌گردد و ما هم در این راستا تلاش‌ می‌کنیم تا در اسرع وقت خسارات مالی مردم جبران شود.

خادمی درباره ادغام موسسه آرمان با دیگر مؤسسات یا بانک‌ها بیان کرد: این مساله شاید درست باشد زیرا این مؤسسه توانایی پرداخت چنین مبالغ سنگینی را ندارد، به همین دلیل از دیگر مؤسسات کمک می‌طلبد.

وی تصریح کرد: مردم باید هشیار باشند و پول و سپرده‌های خود را به این راحتی دست هر مؤسسه یا نهادی ندهند و اعتماد نکنند تا چنین مشکلی پیش نیاید. ما از مردم می‌خواهیم کمی صبر کنند و مطمئن هستیم که این مشکل در اسرع وقت برطرف می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار