کد خبر: ۴۶۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 26 July 2017
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در اسرع وقت مشکلات مؤسسه آرمان را حل کند تا مردم سپرده‌های از دست رفته خود را پس بگیرند.

علی ساری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: طی مهلت یک هفته‌ای مجلس به بانک مرکزی برای برگشت سپرده‌های مردم، متأسفانه هیچ‌گونه عملکردی پس از این مهلت، از سوی دولت دیده نشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه در خصوص رسیدگی به مشکل مؤسسه آرمان گفت: این مشکل نیازمند رسیدگی مقامات بالادست است و قطعا نتایج این اقدامات در مجلس پیگیری می‌شود و امیدواریم بعد از اتمام تعطیلات یک هفته‌ای مجلس این مشکل رسیدگی شود. 

ساری عنوان کرد: بعد از پایان تعطیلات مجلس، اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار ما می‌گذارند زیرا جلساتی که در آینده برگزار می‌شود حالت عملی تری پیدا می‌کنند. 

وی با بیان این‌که دولت به هر طریقی که برایش میسر است برای حل این مشکل اقدام کند، گفت: مهم این است که مساله مردم حل شود و به سپرده‌های خود برسند و امیدواریم که در اسرع وقت این مشکل برطرف شود. 

ساری گفت: از پیگیری‌های رییس جمهور به خاطر حل این مشکل تشکر می‌کنیم و انتظار داریم که دولت زمان را در نظر داشته باشد زیرا زمان زیادی از این مساله گذشته است و باید در اسرع وقت حل شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: موسسه آرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار