مشروح گفتگوی اختصاصی تابناک آذربایجان غربی با مهندس صدقیانی فر ؛ شهردار سلماس
کد خبر: ۴۶۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 25 July 2017

مهندس احسان صدقیانی فر ؛ شهردار سلماس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی  با اشاره به سرانه پایین فضای سبز در شهرستان سلماس  نسبت به  استاندارد ملی که بین ۸ الی ۱۲ متر مربع است افزود : سرانه فضای سبز در شهرستان سلماس ۳ متر مربع بود که در این چند ماه با احداث فضاهای سبز و بوستان همچون بوستان آتا و... توسط شهرداری این سرانه به ۳/۵ متر مربع  افزایش داشته است.

مهندس صدقیانی فر وجود آثار حفاری های فاضلاب و ... را یکی از مشکلات عمده شهروندان دانست و افزود اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای آسفالت و لکه گیری معابر سلماس اختصاص یافته که طی ۳ الی ۴ ماه آینده تمامی معابر شهر آسفالت و لکه گیری خواهند شد.

شهردار سلماس از احداث پارک بانوان سلماس خبرداد و گفت : مجوز احداث پارک بانوان سلماس اخذ شده و در مراحل خرید و آماده سازی زمین هستیم.

مهندس صدقیانی فر در تشریح فعالیت های شهرداری در خصوص گسترش فضاهای سبز و پارک های سلماس و تجهیزات بازی و ورزشی آن ها به خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس  از بهره برداری از بوستان آتا و پارک آتشنشان و  نصب وسایل ورزش های خیابانی من جمله  فوتبال؛ والیبال خیابانی و میز های تنیس روی میز در پارک های این شهر و نصب و تعمیرات وسایل بازی پارک های ملت و ارتش ؛ تعمیر و تعویض وسایل ورزشی همگانی پارک ها خبر داد و افزود :
علاوه بر اخذ مجوز پارک بانوان ؛ در کوی ۳ و در غرب شهر در انتهای خیابان سوره ای پارک و فضای سبز به مساحت بیش از  ۲ هکتار  ایجاد خواهیم کرد.

وی در ادمه به احداث پل سینا اشاره کرد و افزود این پل که خیابان مدنی را به خیابان کاشانی  ( امتداد خیابان قره نی) وصل میکند ؛ از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار شده و در آینده ای نزدیک با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.


شهردار سلماس در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک آذربایجان غربی  مبنی بر درامد های پایدار شهرداری گفت :  در بسیاری از اماکن شهرداری تغییر و تبدیل کاربری صورت خواهد گرفت که کمک شایانی به درامدهای پایدار شهرداری خواهد کرد.
مهندس صدقیانی فر افزود تصمیماتی در خصوص تبدیل کاربری میدان تره بار قدیم که مورد دغدغه اکثر شهروندان بود؛ اتخاذ شده و بزودی به بار عمل خواهد نشست.

شهردار جوان سلماس در خصوص ساماندهی دستفروشان این شهر نیز به خبرنگار تابناک آذربایجان غربی   گفت : ضمن خروج تمامی دستفروشان از بافت مرکزی شهر ؛ در ۱۵۰ نقطه از شهر برای دستفروشان تعیین مکان کرده ایم.



مهندس احسان صدقیانی فر  خاطرنشان کرد با هماهنگی که با روحانیون مساجد صورت گرفته ؛ هر روز با حضور در نماز جماعت مغرب و عشا یکی تز مناطق سلماس  ؛ ضمن دیدار چهره به چهره با شهروندان ؛ به مشکلات منطقه و شهروندان رسیدگی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک آذربایجان غربی   مبنی بر اینکه چه فعالیت هایی برای معرفی سلماس برای گردشگران و سایر هموطنان صورت گرفته است گفت : علاوه بر نرم افزار اندرویدی معرفی سلماس که اویل امسال منتشر شد ؛ المان های معرفی شهر در چند نقطه شهر نصب خواهند شد و همچنین بروشورهای معرفی شهر نیز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

شاكر سلماس, [25.07.17 09:16]
به گزارش تابناک آذربایجان غربی   ؛ مهندس احسان صدقیانی فر که از اوخر اسفند سال گذشته به عنوان شهردار سلماس انتخاب شده است ؛ عملکرد قابل قبول و چشمگیری به زعم شهروندان  داشته است و میتوان گفت نمره قابل قبولی از شهروندان سلماسی دریافت کرده است.

اهم اقدامات عمرانی شهرداری در ۵ ماه گذشته به شرح زیر می باشد.


لکه گیری آسفالت به مبزان بیش از ۵۰۰۰ تن در معابر سطح شهر با اعتبار ۶۵۰ میلیون

آسقالت رویه به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان

زیرسازی معابر به مساحت بیش از ۱۴۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰۰۰ متر مربع

احداث پارک آتش نشان در مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان

احداث بوستان آتا و فضای سبز روبروی بلوار سرباز گمنام با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان

اصلاح هندسی تقاطع های خیابان پاسداران ؛ خیابان های معلم  ؛ حافظ ؛ بهشتی و رضایی با اعتبار ۸۰ میلیون تومان

تعویض جداول به طول ۱۹۰۰ متر با اعتبار ۵۰ میلیون تومان

اجرای عملیات سنگ فرش و بتن پلاک به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان

خرید و کاشت تقریبا ۴۰۰۰ اصله نهال با اعتبار ۴۰ میلیون تومان

خرید و نصب مجموعه بازی کودکان در پارم های ملت ؛ آتش نشان و ارتش با اعتبار ۹۰ میلیون تومان

تهیه و نصب تندیس های هندسی در ۲ نقطه از شهر با اعتبار ۳۰ میلیون تومان

تهیه و نصب نماد های زیبا سازی شهری در نقاط مختلف شهر با اعتبار ۱۵ میلیون تومان

رنگ آمیزی جداول ؛ تیرهای چراغ برق و... در نقاط مختلف شهر با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیون تومان

زنده گیری سگ های ولگرد به تعداد ۱۴۰ قلاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار