کد خبر: ۴۶۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 23 July 2017
فرماندار شوش از آغار بازرسی از ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف رصد فعالیت و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به وسیله سه گروه بازرسی به صورت سرزده انجام می شود.

رضا نجاتی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:بازرسی از ادارات ، نهادها و دستگاه های اجرایی این شهرستان توسط سه گروه بازرسی بدون هماهنگی قبلی انجام خواهد شد ضمن اینکه بنده نیز به عنوان فرماندار شخصا در این بازرسی ها حضور دارم.

وی گفت: در این بازرسی ها علاوه بر موضوع تکریم ارباب رجوع و میزان رضایت مندی مردم ، انجام وظایف محوله و عملکرد دستگاه ها برسی می شود.

نجاتی بیان داشت: ادارات و دستگاه های اجرایی که طبق بازرسی به عمل آمده به درستی به وظایف قانونی خود عمل کرده اند مورد تقدیر قرار خواهد گرفت ضمن اینکه اداراتی که در چارچوب قانون به وظایف خود عمل نکنند ،‌اقدام لازم قانونی در مورد آن ها به عمل خواهد آمد.
فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه هدف اصلی بازرسی از ادارات شهرستان ارزیابی عملکرد نهادهای دولتی و افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم است، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاترین افتخار خدمت صادقانه، بدون منت و جلب رضایت مردم است.

نجاتی همچنین از ارباب رجوع و مراجعان به ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان که نسبت به عملکرد اداره ها و نهادهای دولتی و عمومی گلایه دارند خواست موارد را کتبا به واحد روابط عمومی و بازرسی فرمانداری شوش اطلاع دهند تا بررسی و پیگیری شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار