کد خبر: ۴۶۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 20 July 2017
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از برخورد یک بیل مکانیکی با شبکه برق در منطقه باهنر خبر داد و گفت: در اثر برخورد این بیل مکانیکی، برق منازل راه کربلا قطع شده است که هم اکنون ماموران برق منطقه یک اهواز در حال اصلاح شبکه هستند.
 
علیرضا شکرخدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به اينكه راننده با بيل مكانيكى خود سريعا از محل متوارى شده است، اظهار کرد: این برخورد در ساعت 12:3 انجام و باعث سقوط 3 پایه برق و قطع برق دو فیدر فشار متوسط در منطقه باهنر منازل راه کربلا شد.
 
وی افزود: پس از اطلاع به سامانه 121، گروه‌های عملیاتی به سرعت در محل حاضر شدند و نسبت به حل مشکل اقدام کردند. با تلاش‌های انجام گرفته در ساعت13:12 دقیقه دو فیدر فشار متوسط برقدار شدند.
 
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که سه دستگاه ترانسفورماتور تا پایان کار اصلاح شبکه و نصب پایه‌های جدید بی برق خواهند بود، تصریح کرد: این سه دستگاه ترانسفورماتور برق تمام منازل آپارتمانی منازل راه کربلا را پوشش می‌دهند که اکنون با توجه به سقوط این پایه‌ها برق آن مناطق قطع شده است.
 
شکر خدایی عنوان کرد: از زمان ابتدایی وقوع این حادثه، ماموران نسبت به انتقال بار و ایزوله‌سازی خط اقدام کردند اما به دلیل اینکه این خط، یک خط فشار متوسط است و تا زمانی که پایه‌های روی مدار قرار نگیرند، نمی‌توان ترانسفورماتورها را باردار کرد.
 
وی گفت: ماموران گروه‌های عملیاتی برق در این گرمای شدید تابستان و زیر نور مستقیم خورشید در حال خدمات رسانی و حل مشکل هستند اما در خصوص زمان حل کامل مشکل با توجه به این‌که یک کار زمان بر است، نمی‌توان زمان دقیقی را اعلام کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار