کد خبر: ۴۶۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 19 July 2017

مسوول کمیته مربیان هیات دو و میدانی خوزستان در خصوص درگیری میان مسوول آکادمی فوتبال استان و دوندگان خوزستانی در پیست ورزشگاه تختی اهواز توضیحاتی داد.

قادر حردانی در خصوص این درگیری که دو روز پیش در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز رخ داد، اظهارکرد: من 60 سال سن دارم و از 13 سالگی وارد دو و میدانی شدم که از همان سال تاکنون همیشه روزهای زوج، به تمرینات دو و میدانی‌کاران استان در پیست ورزشگاه تختی اختصاص داشته است.

وی ادامه داد: هرازگاهی به دلیل تداخل کاری، درگیری‌های لفظی بین هیات‌های فوتبال در دوره‌های گذشته و دو و میدانی‌کاران پیش می‌آمد ولی به این صورت نبود که در پیست شاهد چاقوکشی باشیم؛ روز دوشنبه در حالی که دو و میدانی‌کاران استان در پیست مشغول تمرین بودند، فرزند رییس هیات فوتبال استان که مسوول آکادمی این هیات نیز است، شاگردان مدرسه فوتبال خود را برای تمرین به زمین شماره یک ورزشگاه تختی، یعنی محل تمرین دو و میدانی‌کاران آورد و با ایجاد تداخل کاری، درگیری ایجاد شد.

این مربی بیان کرد: این آقا که چهار پنج نفر را به همراه خود آورده بود، یکی از آن‌ها به رضا بوعذار قهرمان دوی آسیا توهین کرد و برای او چاقو درآورد و اگر بوعذار فرار نمی‌کرد، حتما آسیب می‌دید. این فرد حق نداشت که با این قهرمان یا هر ورزشکار دیگری این گونه رفتار کند و این کار درست و شایسته نیست.

وی خاطرنشان‌کرد: وقتی دونده‌ها در حال تمرین هستند، اگر توپ فوتبال بین پاهای آن‌ها برود، یا یکی از این بازیکنان مدرسه فوتبال ناخواسته مانع دویدن او شود، ممکن است دونده که با سرعت بالا در حال دویدن است، آسیب جدی ببیند که در این شرایط هر دو ورزشکار مصدوم خواهند شد و آن موقع چه کسی پاسخگو است؟

حردانی گفت: فرزند رییس هیات فوتبال استان مانند زیردست با ما حرف می‌زند و باید به او بگویم تمام کسانی که در پیست دو و میدانی در حال تمرین هستند، رکورددار آسیا، تحصیل‌کرده و کارشناس این رشته هستند و گردن‌کلفتی برای آن‌ها درست نیست. خنده‌دارتر از همه این بود که زمانی‌که این درگیری به وجود آمد، دبیر هیات فوتبال و کارکنان این هیات نیز از VIP نظاره‌گر این موضوع بودند ولی واکنش نشان ندادند.

وی بیان کرد: دو و میدانی خوزستان از 60 سال پیش نمونه بوده است و نمی‌دانم این آقایان اکنون به قدرت پشت میزشان می‌نازند که این‌گونه با ما رفتار می‌کنند؟ این آقا با گردن‌کلفتی حتی به ما گفت که روز چهارشنبه، یعنی امروز با پلیس به پیست دو و میدانی می‌آید.

پیشکسوت دو و میدانی خوزستان عنوان کرد: این چاقوکشی درست نیست و کاری زشت است که به صلاح ورزش نیست. انتظار داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان این موضوع را پیگیری کند و از رییس هیات فوتبال خوزستان بابت این حرکت توضیح بخواهد. من به شدت نسبت به مشکل پیش آمده و چاقوکشی که جلو چشم دوندگان و ورزشکاران مدرسه فوتبال پیش آمد، گله‌مند هستم. این حرکت توهین به جامعه دو و میدانی و در کل جامعه ورزش خوزستان است.

وی بیان کرد: با چنین حرکت‌هایی، ورزشکار امنیت ندارد و باید دلش به چه چیزی خوش باشد و با چه انگیزه‌ای به تمرین بیاید؟ خانواده‌ها نیز با چه امید و امنیتی فرزندان‌شان را برای تمرین به ورزشگاه بفرستند؟ امیدوارم مسوولان به این موضوع رسیدگی کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار