کد خبر: ۴۶۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 19 July 2017
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است دولت باید برای توفیق خود در رسیدن به اهداف از مدیران کارآمد تمام طیف‌ها استفاده کند.

مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نزدیکی معرفی کابینه دولت دوازدهم ازسوی حسن روحانی گفت: وضعیت حادی که کشور را فرا گرفته فراتر از مسائل جناحی است و برای حل مشکلات و معضلات که بیشتر در حوزه اقتصادی است باید فراجناحی عمل شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید افراد کارآمد و توانمندی بدون توجه به جناح وارد کابینه دوازدهم شوند، عنوان کرد: در کنار آرایی که روحانی کسب کرد 16 میلیون نفر به رقیب وی رأی دادند با این حال تمام کسانی که به ایشان رأی داده یا ندادند یک وجه مشترک دارند و آن اینکه می خواهند مشکلات کشورشان حل شود.

وی افزود: فقر و مشکلات در کشور زیاد است و ما به‌عنوان مجموعه اصولگرایی که رأی بالایی هم در کشور داریم حاضر به کمک به دولت هستیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت نماینده ملت است، خاطرنشان کرد: روحانی نماینده کل مردم ایران است لذا باید برای توفیق خود و مجموعه اش از همه طیف ها و گروه ها بالاخص آنها که کارآمدی دارند، استفاده کند که در این میان اصولگراها، اصلاح طلبان و سایر اقشار ظرفیت هایی دارند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار