کد خبر: ۴۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 19 July 2017
می‌گویند مدتی است که در تنها خط اتوبوسرانی آنها بدترین اتوبوس‌های اهواز فعالیت می کنند، اهالی منازل سازمانی200 دستگاه صنایع فولاد باید مسافت حدود 45 دقیقه را در این اتوبوس‌های فرسوده تحمل کنند، البته این در صورتی است که ترافیک سنگین نباشد.

مسیر این خط از چهارراه آبادان تا 200 دستگاه حدود 20 کیلومتر است که از مناطق دروازه چهارشیر، فلکه تپه،300 دستگاه و در پایان 200 دستگاه می‌گذرد.

یکی از شهروندان اهوازی ساکن این منازل سازمانی به خبرنگار فارس در اهواز می‌گوید: با توجه به گرمای شدید و بعد مسافت آیا این انسانی است که سازمان اتوبوسرانی اتوبوس‌های فرسوده و بدون کولر و  بدون پرده برای این مسیر  بفرستند؟!آیا این درست است که مردم استان زرخیز خوزستان بی‌کیفیت ترین و ضعیف‌ترین خدمات را داشته باشند.

وی ادامه می‌دهد: مسئولین محترم کمی همت کنند و به فکر اندک رفاه برای مردم در این شرایط سخت آب و هوایی باشند.

این در حالی است که برخی مسؤولان معتقدند که شرایط اقلیمی، آب و هوای شهرستان اهواز و 16 ساعت استفاده از اتوبوس باعث استهلاک و فرسوده شدن بیش از موعد اتوبوس‌های خط واحد این شهرستان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این مسؤولان سازمان اتوبوسرانی استان ازپایان کار اتوبوس‌های بدون کولر در اهواز خبر دادند و برخی دیگر نیز از الزام تمام اتوبوس‌های اهواز به استفاده از کولر گفتند و وضعیت ارائه خدمات را به سمت بهتر شدن وعده دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار