کد خبر: ۴۶۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 16 July 2017
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: پیکر مطهر و گلگون کفن 18شهید دوران دفاع مقدس ساعت 14 فردا(دوشنبه) 26تیرماه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان می شوند.

عبدالرضا فرجیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکر مطهر این شهدا پس از آئین استقبال به معراج شهدا انتقال یافته و مراسم وداع با شهدا چهارشنبه شب 28تیر ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهیدپرور در معراج شهدا (پادگان شهید محمودوند) در اهواز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهار شهید با نام و 14شهید دیگر گمنام هستند افزود: طبق برنامه ، این شهدای عزیز و گرانقدر روز پنجشنبه هفته جاری 29تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف استان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

وی گفت: از شهدای با نام ، یک تن در اهواز ، یک تن در دزفول و 2 تن در شهر بهبهان با حضور مردم شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه افزود: از 14شهید گمنام دفاع مقدس نیز یک شهید در محل تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) ، 2 شهید در بخش منصوری بهبهان ، سه شهید در باغملک و ابوالعباس ، 2 شهید در منطقه کوروش اهواز ، 2 شهید در میانرود دزفول ، 2 شهید در رودزرد رامهرمز و دو شهید در مرکز شهر دزفول به خاک سپرده می شوند.
پیکر این شهدا چندی پیش با تلاش گروه های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح در خاک عراق کشف شده و برای شناسایی به تهران انتقال یافته بودند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار