کد خبر: ۴۶۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 16 July 2017
فرماندار حمیدیه گفت: به دنبال کشف اجساد این مادر و دختر یک نفر مظنون درارتباط با این جریان دستگیر شد، که با واسطه اظهارات و اقرارهایی که داشت، یکسری دلایل محکم علیه وی به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تقریبا ظرف یک ماه گذشته مادر و دختری که ساکن حمیدیه هستند به طور ناگهانی مفقود شده بودند، و روز شنبه مورخ24 تیر اجساد آن‌ها توسط یک چوپان در جنگل خسرج مشاهد و به وسیله ضابطان به دادستانی اعلام شد. 

عاشور سواری‌پور به استناد گزارش نیروی انتظامی در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: خانواده مقتولان با یک هفته تاخیر ناپدید شدن زن و دختر را به نیروی انتظامی اطلاع می‌دهند. 

وی افزود: نیروی انتظامی نیز پس از ردیابی آخرین تماس زن و دختر ناپدید شده، شخصی که در این رابطه مشخص می‌شود دخالت داشته از ساکنان مسیرخسرج است. 

فرماندار حمیدیه توضیح داد: فرد مضنون در اعترافات اولیه مدعی می‌شود که دو فرد مقتول را تنها تا مسیری رسانده و خبری از آن‌ها ندارد، که پس از بازجویی‌های اولیه فرد مضنون با قید ضمانت آزاد می‌شود. 

سواری‌پور ادامه داد: پس از پیدا شدن جسد زن و دختر ناپدید شده دادستان شهرستان حمیدیه دستور دستگیری مجدد مضنون را داد که بر این اساس این فرد شب گذشته دستگیر شد. 

فرماندار حمیدیه در پایان با اشاره به اعترافات فرد مضنون به نقل از گزارش نیروی انتظامی بیان کرد: فرد مضنون پس از دستگیری اعتراف کرد، که پس از رساندن زن و دختر ناپدید شده و ماشین در جنگل خاموش شد، و زمانیکه برای رفتم وسیله‌ای را بیارم که ماشین را بکشد، در بازگشت متوجه شدم خانم و دختری که همراهش بود، مکان را ترک کردند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، گفته می‌شود، مادر و دختر از اهالی حمیدیه هستند، ضمن هنوز انگیزه قتل مشخص نشده وتحقیقات در این زمینه ادامه دارد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار