کد خبر: ۴۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 14 July 2017
استاندار خوزستان در بازدید از پل نیمه کاره میانرود دزفول گفت:تلاش می شود با تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی ساخت این پل از سر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از این طرح نیمه کاره در جمع خبرنگاران قول مساعد داد تا سال آینده مشکل اعتبار پل میانرود مرتفع شود.
عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز با اظهار تاسف از نیمه کاره ماندن این طرح که نقش مهمی در ایمنی تردد و کوتاهی مسیر شهرهای صفی آباد، امام و میانرود به هفت تپه و اهواز دارد گفت: متاسفانه روند ساخت این پل مدت هاست به علت تامین نشدن اعتبار لازم به کندی پیش می رود.
وی افزود:تکمیل پل میانرود نیازمند توجه بیشتر و اختصاص اعتبار لازم است.
به گزارش ایرنا با تکمیل و بهره‌برداری از پل میانرود، مسافت جاده ای شهرهای میانرود و دزفول به هفت تپه بیش از 40 کیلومتر کاهش می‌یابد.
پل بتنی فلزی میانرود به طول420 متر با 14 دهانه 30 متری بر روی رودخانه دز در دست ساخت است.
علاوه بر ایمنی ، کاهش مسیر و سهولت تردد اهالی شهرهای میانرود ، دزآب و شهر امام به هفت تپه ،‌برقراری ارتباط مطلوب و ایمن کارخانه‌های مستقر در هفت تپه و ایمنی تردد کارگران شاغل دراین شرکت ها از مهم‌ترین اهداف ساخت این پل است.
هم اکنون کار جابه‌جایی مسافر و خودروهای عبوری در این منطقه از روی رودخانه دز با استفاده از بارج‌های محلی انجام می شود.

** افتتاح طرح بهسازی جاده بنوت - حمزه دزفول
طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده بنوت - حمزه دزفول ظهر روز جمعه با حضور استاندار خوزستان ، نماینده مردم دزفول و مدیر کل راه و شهرسازی این استان افتتاح شد.
به گزارش ایرنا این طرح به طول 11 کیلومتر شامل تعریض و بهسازی و روکش آسفالت جاده روستای بنوت به شهر حمزه با صرف 170 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش سوانح جاده ای در این جاده دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار