امام جمعه اهواز:
ما در تقلید از غرب چیزی جز ضرر ندیدیم و این بی حیایی و بی حجابی، سوغات غرب است و باید به اسلام، سرچشمه وسیع و پاک روی آوریم تا ان‎شاءالله دنیا و آخرت را برای خودمان و همچنین نسل های بعد تضمین کنیم
کد خبر: ۴۵۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 14 July 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با اشاره به آزادسازی موصل از دست داعش گفت: آزادسازی موصل اتفاق بزرگی بود که دنیا را تکان داد، نظام جمهوری اسلامی در این اتفاق بزرگ نقش زیادی داشت و برخی جوانان ما در آنجا فرماندهی داشتند و حتی به شهادت رسیدند. 

آیت‎الله موسوی‎جزایری گفت: این پیروزی یک پیروزیِ غرورآفرین، بزرگ و پیروزی دشمن‌شکن برای مومنان بود و جوانان برومند عراق در طول این یکی، دو سال فداکاری بسیاری کردند.

وی با یاداوری فعالیت موثر فرماندهان و نیروهای نظامی کشورمان افزود: سردار عزیز ما، قاسم سلیمانی هم خدمات زیادی در این زمیته داشته است.


خطیب جمعه اهواز در بخش دیکری از خطبه های نماز جمعه با تبیین شخصیت سلمان فارسی گفت: سلمان، ابرمرد ایرانی است که پس از حضرت علی (ع)، از شایسته ترین یاران پیامبر اکرم است و ویژگی هایی دارد که از او یک اعجوبه در تاریخ می سازد. روح حق طلبی و تلاش و تکاپو برای یافتن هدایت الهی و صراط مستقیم، در این انسان مشاهده می شود.

امام جمعه اهواز دامه داد: سلمان یک انسان نمونه و یک شخصیت بی نظیر است که نمی توانیم شبیهی برای او پیدا کنیم. حضرت سلمان اهل رامهرمز بود و متعلق به ما است و بزرگترین افتخار برای ایران می باشد که می توان درس های زیادی از او یاد گرفت.

آیت‎الله موسوی‏ جزایری با اشاره به روز 26 تیرماه، سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: برای حراست از قانون مداری و نظارت، وجود این شورا لازم است و اگر وجود نداشت معلوم نبود وضع کشور و نظام ما به کجا می کشید. شورای نگهبان و زیرمجموعه آن، نعمت الهی هستند که باید قدر آن ها را بدانیم.

وی همچنین با اشاره به روز گفتمان و سفر وزیر امور خارجه به نیویورک گفت: دکتر ظریف جهت شرکت در جلسه سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است و با توجه به اینکه امروز نیز در جمهوری اسلامی، روز گفتمان و تعامل سازنده با دنیا نامگذاری شده است، ما نیز تعامل سازنده و اهل مذاکره و منطق صحیح هستیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: ما بداهلی و بدقولی نمی کنیم ولی مستکبرین بنای دیگری دارند که باید برابر حق خاضع شوند، ما بیش از این نمی خواهیم و آماده گفت و گو هستیم.

امام جمعه اهواز همچنین سالروز قیام مسجد گوهرشاد را یاداور شد و گفت: حجاب و عفاف باعث استحکام خانواده ها می شود و بی حیایی و بی حجابی آمار طلاق را بالا می برد و خانواده ها با فروپاشی و اعتیاد مواجه می شوند و راه حل این مسایل، حجاب و عفاف است. 

وی گفت: ما در تقلید از غرب چیزی جز ضرر ندیدیم و این بی حیایی و بی حجابی، سوغات غرب است و باید به اسلام، سرچشمه وسیع و پاک روی آوریم تا ان‎شاءالله دنیا و آخرت را برای خودمان و همچنین نسل های بعد تضمین کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار