مدیرکل هواشناسی خوزستان:
امروز با وزش باد از سوی شمال غربی استان کانون های گرد و خاک داخلی فعال شده و در برخی از شهرستان ها نظیر دشت آزادگان، ماهشهر و شادگان شاهد پدیده گرد و غبار محلی خواهیم بود
کد خبر: ۴۵۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 13 July 2017
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش دما در روزهای پنجشنبه و جمعه و افزایش دما و رطوبت هوا از روز یکشنبه هفته آینده در بیشتر شهرهای استان و وقوع گرد و غبار محلی در برخی شهرها خبر داد.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به کاهش دمای هوا از روز گذشته (چهارشنبه) در شهرستان اهواز گفت: دمای هوا در اهواز از 51 درجه به 47 درجه کاهش یافت.

وی گفت: امروز صبح (پنجشنبه) دمای هوا در اهواز 30 درجه بود که این میزان نسبت به صبح چهارشنبه شش درجه کاهش را نشان می دهد.
دمای هوا در خوزستان کاهش می یابد
بهادری افزود: روز چهارشنبه، ماهشهر با 51 درجه گرمترین نقطه استان بود اما در روز پنجشنبه در این شهر و بیشتر نقاط استان با دمای 49 و 50 درجه مواجه بودیم که این نشان از کاهش دما در بیشتر شهرها دارد.

مدیرکل هواشناسی استان از وزش باد قابل ملاحضه ای در شهرهای مرزی و ساحلی استان مانند اهواز و هندیجان در بعداز ظهر امروز پنجشنبه خبر داد و گفت: وزش باد در برخی از شهرستان ها همراه با گرد و غبار محلی همراه است.

بهادری در عین حال گفت: از روز یکشنبه در بیشتر نقاط استان دمای هوا افزایش می یابد و در نوار ساحلی استان شاهد پدیده شرجی و رطوبت بالا خواهیم بود.

بگفته وی، با وزش باد از سوی شمال غربی استان کانون های گرد و خاک داخلی فعال شده و در برخی از شهرستان ها نظیر دشت آزادگان، ماهشهر و شادگان در روز پنجشنبه شاهد پدیده گرد و غبار محلی خواهیم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار