کد خبر: ۴۵۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 11 July 2017
رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان گفت:آبرسانی به پنج روستایی دهستان نصار بخش اروندکنار آبادان با تانکر انجام می شود.

سید داود حسینی سه‌شنبه به ایرنا گفت: روزانه سه تانکر 18 هزار لیتر مربع آب شرب سالم و بهداشتی از تاسیسات آب شهید درویشی اروندکنار بین روستائیان روستاهای ابوصدرین، طلیب، ابوشانگ، نهر کوت و عراضه توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت:این روستاها در انتهای خط لوله آبرسانی روستایی دهستان نصار اروندکنار قرار دارند. 

حسینی گفت:سال گذشته 79 روستای شهرستان آبادان دارای مشکل افت فشار و قطعی آب شرب بودند که با اقدام‌های صورت گرفته مشکل بیشتر این روستا برطرف شده است.

حسینی به وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب در برخی از روستاهای شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت:با توجه به مصرف بالای آب در فصل تابستان برخی از روستائیان برای آبیاری مزارع و نخلستان‌های خود از آب روستایی استفاده می‌کنند که این امر باعث افت فشار آب در روستاها می‌شود.

وی به احداث یک واحد آب‌شیرین‌کن به ظرفیت تصفیه روزانه هفت هزار و 500 مترمربع آب شرب بهداشتی در تاسیسات آب شهید درویشی اروندکنار اشاره کرد و بیان داشت:با بهره‌برداری این دستگاه مشکل افت فشار در روستاهای نصار اروندکنار آبادان مرتفع می‌شود.
به گزارش ایرنا آب آشامیدنی بخش اروندکنار آبادان از مجتمع آبرسانی شهیدکشتکار آبادان و شبکه انتقال آب به طول 50کیلومتر تامین می شود.

این خط لوله طولانی بارها به علت شکستگی و برخورد ماشین‌آلات کشاورزی و راهداری آسیب‌دیده و متعاقب آن جریان آب برای ساعت‌ها قطع شده است.

تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت‌وگو با مسئولان بخشداری اروندکنار در خصوص وضعیت آب شرب این بخش به دلیل پاسخگو نبودن میسر نشد.

اروندکنار در 50 کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار