کد خبر: ۴۵۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 11 July 2017
مارکو اورلیو برزیلی یکی از مربیان شاغل در لیگ های عربی بود که با درخواست سیروس پورموسوی فصل گذشته به استقلال خوزستان آمد تا این تیم را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

به گزارش رهیاب، مارکو در فصل گذشته به عنوان دستیار سید سیروس موسوی در استقلال خوزستان وارد فوتبال کشورمان شود ولی ظاهرا اولین تجربه اش در فوتبال ایران چندان خوب برایش پیش نرفت.

او در باره ی سفری که به همراه اعضای تیم به امارات برای انجام بازی در لیگ قهرمانان آسیا داشته به ورزش 3 گفت: بعد از اینکه برای بازی رفت با الجزیره به امارات رسیدیم، سرمربی تیم نزد من آمد و گفت  ما همراه خود پول نقد به اینجا نیاوردیم. تو به وسیله کردیت کارت خودت هزینه ها را پرداخت کن بعد که به همراه تیم به اهواز رسیدیم با تو حساب میکنیم. اما بعد از انجام بازی و بازگشت به ایران مدیر عامل باشگاه هر هفته وعده هفته آینده را میداد و این موضوع 3 ماه به طول انجامید! بعد از گذشت 3 ماه بخشی از این پول به من بازگردانده شد ولی همچنان از بقیه این پول خبری نیست. از طرف دیگر حدود 40 درصد از قراردادی که با باشگاه امضا کردیم هم به من پرداخت نشده است . موضوع وقتی ناراحت کننده تر میشود که در حال حاضر کسی در درون باشگاه بابت این موضوع جوابی به من نمی دهد.

وقتی درباره ی روند حقوقی و شکایت احتمالی از او پرسیدیم گفت: من خاطرات بسیار خوبی از خوزستان و مردم خونگرم آنجا دارم . علی‌رغم تمامی مشکلات فکر میکنم توانستیم تا حدودی علاقمندان به فوتبال در این منطقه را خوشحال کنیم . اما به هر حال وقتی باشگاه با شما قراردادی امضا میکند متعهد میشود که به مفاد آن پایبند باشد و من دوست دارم به صورت مسالمت آمیز این مشکل حل شود ولی همانطور که گفتم متاسفانه در حال حاضر کسی در باشگاه پاسخگو نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار