رضا علیجانی باز هم مدیر خانه مطبوعات خوزستان شد؛
خانه مطبوعات یک نهاد کاملا صنفی بوده و می‌بایست پیگیری مطالبات اهالی رسانه را در دستور و اولویت کاری خود قرار دهد و از هرگونه فعالیت سیاسی و دسته بندی غیر صنفی به دور باشد
کد خبر: ۴۵۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 09 July 2017
نخستین جلسه هیات مدیره جدید خانه مطبوعات برگزار شد که در این جلسه منتخبین خانه مطبوعات خوزستان در اولین جلسه رسمی، هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات را انتخاب کردند.

به گزارش تابناک خوزستان، پس از برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات، اولین جلسه هیات مدیره جدید تشکیل شد. در این جلسه که با حضور تمامی اعضای هیات مدیره برگزار شد، حسین حسین نژادیان به عنوان رئیس هیات مدیره، مجید منادی به عنوان نائب رئیس، صادق سلامت دوم به عنوان منشی هیات مدیره، افتخار فرج به عنوان خزانه‌دار و فاطمه زورمند به عنوان مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان با اجماع اعضا انتخاب و معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، هیات مدیره در اولین دستور کاری خود رضا علیجانی را به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات استان انتخاب کردند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات در این جلسه بر نقش وفاق و همدلی در پیشبرد اهداف خانه تاکید کرد و گفت: خانه مطبوعات یک نهاد کاملا صنفی بوده و می‌بایست پیگیری مطالبات اهالی رسانه را در دستور و اولویت کاری خود قرار دهد و از هرگونه فعالیت سیاسی و دسته بندی غیر صنفی به دور باشد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره پیشین گفت: برنامه‌های مفصلی در ذهن اعضا بوده و هست که می‌توان با اجماع و هم نظری اعضای هیئت مدیره برخی مشکلات جدی خبرنگاران مانند بیمه تکمیلی و خدمات تفریحی و .. بر اساس اساسنامه حل کرد.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان تاکید کرد: از همه اعضای هیات مدیره می‌خواهیم در کنار تمامی مشغله‌ها و نقش‌های خود مسئله هیات مدیره را به صورت جدی در نظر داشته باشند تا بتوان در این مدت کوتاه گام‌های بلندی برداریم. وی همچنین از تجلیل از اعضای سابق هیئت مدیره که در این دوره حضور ندارند خبر داد.

مجید منادی نائب رئیس خانه مطبوعات نیز در این نشست گفت: فرصتی که با اعتماد اصحاب رسانه در اختیار ما قرار گرفته را باید مغتنم شمرد و در مسیر خدمات رسانی و حل مشکلات تا جایی که در توان و ظرفیت ماست باید تلاش کرد.

وی افزود: اعضا در تماس‌ها و ارتباطاتی که با ما دارند و گاه نقدهای کارشناسی که دوستانه بیان می‌شد و با جو سازی‌های متفاوت بود، انتظار دارند هیات مدیره و به ویژه رئیس، نائب رئیس و مدیرعامل خانه مطبوعات نقش حمایتی جدی خود را در حمایت از خبرنگاران و رسانه‌های استان ایفا کنیم و در مواقع لزوم با موضع‌گیری و پیگیری‌های جدی باید در صحنه حمایت و دفاع از همکاران حضور داشته باشیم.

نائب رئیس هیئت مدیره همچنین از مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان خواست: بر اساس دوره‌های کوتاه گزارش عملکرد خود را با هیات مدیره ارائه دهد تا روند امور اجرائی با دقت و نگاه حمایتی بررسی شود.

رضا علیجانی مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان نیز در این  جلسه بیان کرد: به دلیل مشکلاتی که در دو سال گذشته برای خانه مطبوعات استان رخ داد؛ از عدم حمایت استانداری قبلی و فعلی تا برخی ناهماهنگی‌های داخلی قصد کناره گیری از خانه مطبوعات را داشتیم زیرا دوستان واقفند با توجه به مشغله‌هایی که هر یک از اعضا دارند صرف وقت و هزینه‌های زیادی را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه دوره قبل را باید دوره گذار تلقی کرد افزود: دوره گذشته خانه مطبوعات بعد از چندین سال کشمکش حقوقی و درگیری و تعطیلی تشکیل شد و طبیعتا مشکلاتی در بر داشت تا کار بر روی روال افتاد اما هیات مدیره جدید همسو تر به نظر می‌رسد و این نکته می‌تواند نقطه قوی برای خانه مطبوعات جدید استان باشد.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه این دوره از خانه مقارن با انتخاب شورای شهری است که دو عضو آن از اصحاب رسانه خوزستان هستند و این می‌تواند به ما کمک جدی در مسیر همکاری‌های بعدی نماید.

وی با توجه به نزدیکی روز خبرنگار نیز گفت: همه باید تلاش کنیم مراسم آبرومند و با شکوهی برگزار کنیم.

انتخاب رضا علیجانی برای دومین دوره پیاپی بعنوان مدیر خانه مطبوعات با استقبال و حمایت اصحاب رسانه در استان روبرو شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار