روز گذشته کشتی حامل کارکنان دکل حفاری شهید رجایی در جزیره لاوان دچار مشکل شد که با اعزام شناور امدادی، کارکنان به جزیره کیش منتقل شدند.
کد خبر: ۴۵۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 09 July 2017
به گزارش تابناک : صبح روز گذشته (هفدهم تیرماه) کشتی مسافربرِ حامل کارکنان دکل حفاری شهید رجایی در مسیر پارس جنوبی به جزیره کیش در جزیره لاوان دچار نقص فنی شد که کارکنان توسط شناور امدادی از محل خارج شدند.

مدیر عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در ارتباط با این حادثه گفت: صبح روز شنبه 36 نفر از کارکنان دکل حفاری شهید رجایی پس از پایان نوبت کاری 14 روزه از موقعیت عملیاتی این دکل در پارس جنوبی راهی جزیره کیش بودند که شناور در نزدیکی جزیره لاوان دچار نقص فنی شد. 

سیامک افشاری گفت: با اعلام به موقع نقص فنی کشتی فدک حامل کارکنان این دستگاه به پشتیبانی عملیات دریای شرکت نفت فلات قاره و امداد دریایی جزیره لاوان نسبت به اعزام شناور امدادی به محل اقدام و تمامی سرنشینان و خدمه کشتی به این جزیره انتقال یافتند. 

وی افزود: در این حادثه تعدادی از همکاران دچار دریا زدگی شدند که مورد درمان سرپایی قرار گرفتند و پس از استراحت کوتاه با یک فروند کشتی دیگر به جزیره کیش منتقل شدند. 

افشاری اظهار کرد: کارکنان دکل شهید رجایی امشب از طریق خدمات پروازی به اهواز و دیگر شهرهای محل سکونت خود بازگشتند.





منبع : ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار