مسوول هیات ورزش های جانبازان و معلولان گناوه گفت: معلولان نوجوان و جوان ورزشکار این شهرستان برای حضور در دوره کلاس بندی پزشکی ورزشی معلولان کشور نام نویسی کنند.
کد خبر: ۴۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 09 June 2015
تابناک بوشهر: علیرضا ملک زاده روزسه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی و قهرمان پروری از اهداف برپایی این دوره است که در مرکز استان بوشهر برگزار خواهدشد.

وی گفت: این دوره برای ورزشکاران که می تواند پله ترقی و فرصتی برای نشان دادن استعدادها برای حضور در تیم های ورزشی معلولان کشور باشد، ازسوی پزشکان فدراسیون برحسب معلولیت کلاس بندی و در رشته هایی که توان و ادامه فعالیت دارندT درجه بندی می شوند.

مسوول هیات ورزش های جانبازان و معلولان گناوه از معلولان ورزشکار این شهرستان خواست تا با دردست مدارک خود به این اداره مراجعه تا نام نویسی شوند.

وی یادآورشد: دوره کلاس بندی پزشکی ورزشی معلولان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجتمع توان بخشی میگلی نژاد بوشهر برگزار می شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ورزشکاران معلول و جانباز مستعدی است که در میادین جهانی موفقیت های فراوانی کسب کرده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار